اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان ورزشی

مدیرکل ورزش خوزستان از خانواده جودوکار مرحوم آبادانی دیدن کرد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان ورزشی شهرستان، مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان از خانواده محمدجواد ر‌‌خ‌زیور، جودوکار مرحوم آبادانی دیدن کرد.

مدیرکل ورزش خوزستان از خانواده جودوکار مرحوم آبادانی دیدن کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان به‌منظور بررسی مشکلات خانواده محمدجواد رخ‌زیور، جودوکار مرحوم آبادانی با خانواده وی دیدار کرد.

محمدجواد رخ‌زیور جودوکار آبادانی که در بهمن‌ماه سال گذشته در جریان مسابقات در شهر اهواز بر روی تاتامی بر اثر ضربه مغزی جان خود را از دست داد.

*بابت فوت محمدجواد تنها 60 میلیون ریال دریافت کردیم

خانواده این وزشکار مرحوم از پیگیری مشکلات خود بسیار گلایه داشته و اظهار کردند: در امر بیمه محمدجواد، کمترین همکاری با ما شده و در حالی که فرزندمان فوت کرده فقط 60 میلیون ریال از این بابت دریافت کردیم.

همچنین ایشان از هیئت جودو استان خوزستان نیز گلایه‌مند بوده و گفتند که رئیس این هیئت تاکنون یک‌بار هم سراغی از ما نگرفته‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از وقوع این اتفاق ابراز تأسف کرد و قول مساعد داد که نسبت به پیگیری مشکلات این خانواده با جدیت برخورد شود.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول