اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ثبت رکوردهایی ورزشی برای شهر اولین‌ها

خبرگزاری فارس: سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز با حضور در سطح اول ورزش کشور بار سنگینی را از دوش ورزش استان برداشته است.

ثبت رکوردهایی ورزشی برای شهر اولین‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز با حضور در سطح اول ورزش کشور بار سنگینی را از دوش ورزش استان برداشته، رشته‌های ورزشی که سال‌ها با رکود همراه بود به یکباره توانسته است با حمایت شهرداری تبریز جزو تیم‌های مطرح کشور قرار گیرد رشته‌های ورزشی که علاقمندان و طرفداران بی‌شماری را در تبریز دارد.

*والیبال در اندیشه فتح رده‌های بالای جدول

تیم والیبال شهرداری تبریز تنها نماینده استان در سوپر لیگ کشور است؛ این تیم با توجه به اینکه مراحل ترقی را از زیرگروه آغاز کرده توانست سال گذشته با صعود به سوپر لیگ کارنامه خوبی را در نخستین سال حضورش در رده اول والیبال کشور به دست آورد و با توجه به قدرت والیبال ایران در آسیا و دنیا شهرداری باید تلاش مضاعفی را برای به دست آوردن رده‌های بالایی جدول به کار بندد زیرا بازیکنان والیبال ایران جزو برترین‌های آسیا و حتی دنیا محسوب می‌شوند و سطح سوپر لیگ ایران بسیار بالاست.

*والیبال نشسته نماینده استان در لیگ برتر

تیم والیبال نشسته شهرداری تبریز جزو رشته‌هایی بود که پارسال جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد. با توجه به ظرفیت‌های این رشته در استان تیم والیبال نشسته شهرداری می‌تواند به عنوان یکی از قدرت‌های بلامنازع کشور معرفی شود، ضمن اینکه این رشته می‌تواند به عنوان پرچمدار شهرداری تبریز در ورزش جانبازان و معلولان در کشور محسوب شود.

*هندبال پدیده سال 91

یکی دیگر از ورزش‌های گروهی مورد علاقه تبریزی‌ها هندبال است. سازمان ورزش شهرداری تبریز با سرمایه‌گذاری در این رشته نیز سال گذشته به لیگ برتر صعود کرد و امسال در لیگ برتر هندبال حضور دارد و توانسته است درخشش چشمگیری در مسابقات هندبال لیگ برتر کشور داشته باشد.

این تیم با هدف قرار گرفتن بین تیم‌های مدعی و بالای جدول در اندیشه تثبیت خود در لیگ برتر است هر چند نتایج درخشانش نوید به دست آوردن رتبه‌های بالای جدول را می‌دهد.

*هندبال بانوان تنها تیم لیگ برتری در استان

تیم هندبال بانوان شهرداری تنها نماینده استان در لیگ برتر است زیرا هیچ تیمی در هیچ رشته ورزش از بانوان در لیگ برتر حضور ندارد. این تیم نیز سال گذشته با حمایت شهرداری تبریز توانست به لیگ برتر صعود کرده و تبریز را صاحب تیم لیگ برتر بانوان در رشته هندبال کند.

*بسکتبال و نبرد برای حضور در لیگ یک

بسکتبال رشته فراموش شده سال‌های نه چندان دور استان است این رشته دانشگاهی سال‌ها بود که به دنبال اسپانسری برای بروز استعدادهای جوان استان می‌گشت و بحمدالله شهرداری با قبول اسپانسری این رشته می‌خواهد یک بار دیگر نام تبریز را بین ابرقدرت‌های بسکتبال ایران پرآوازه سازد. تیم بسکتبال شهرداری تبریز امسال در لیگ دسته یک توپ می‌زند و امیدوار است سال آینده تبریز را در لیگ دسته یک صاحب نماینده کند.

*بسکتبال بانوان و امید اول صعود به لیگ یک

تیم بسکتبال بانوان در لیگ دسته یک بی‌رقیب است این تیم تاکنون توانسته است تمام رقیبان خود را از پیش روی بردارد بسکتبال بانوان یکی از شانس‌های نخست صعود به لیگ دسته یک است. بانوان بسکتبالی شهرداری می‌روند تا به عنوان بال دیگر بسکتبال تبریز برای صعود به قله‌های ترقی اوج بگیرند.

*راگبی نایب قهرمان کشور

رشته راگبی یکی دیگر از رشته‌های زیرپوشش شهرداری تبریز است؛ این رشته که دیگر جزو رشته‌های المپیکی محسوب می‌شود در تبریز طرفداران بسیاری پیدا کرده است. راگبی شهرداری قهرمان شمال‌غرب کشور بوده و سال گذشته نایب قهرمانی کشور را نیز به دست آورده است.

تیم راگبی شهرداری اندیشه قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را دارد، این تیم یکی از مدعیان تراز اول این رشته در کل کشور است.

*سپک تاکرا قهرمان شمال‌غرب

ورزش شرقی سپک تاکرا سال‌هاست که جایگاه خود را در بین رشته‌های ورزشی کشور باز کرده است. تیم شهرداری تبریز به تازگی قهرمانی شمال‌غرب کشور را به دست آورده و در اندیشه حضور شایسته در مسابقات کشوری است.

*شیرجه رشته‌ای بی‌همتا

تیم شیرجه شهرداری قهرمان تمام ادوار لیگ برتر و قهرمان بلامنازع کشور بوده، این رشته توانسته است با قدرت‌نمایی خود را به عنوان موفق‌ترین رشته ورزش استان مطرح کند زیرا که رکوردی عجیب بر جای گذاشته است این تیم تنها تیم در تمام رشته‌های ورزشی بوده که توانسته است در تمام ادوار لیگ برتر شیرجه قهرمان شود.

سازمان ورزش شهرداری، تیمی موفق در این راستا تدارک دیده است به نظر می‌رسد این تیم باز برای قهرمانی راهی مسابقات لیگ برتر کشور شود.

*هاکی

تبریز از سال‌ها پیش در رشته هاکی همیشه یک مدعی بوده است. تیم هاکی شهرداری توانایی آن را دارد که امسال نیز در مسابقات لیگ برتر بدرخشد.

لازم به ذکر است هیئت هاکی استان توانسته است بین هیئت‌های کل استان مقام دوم را به دست آورد. شهرداری امیدوار است با قدرت‌نمایی در این رشته تبریز را صاحب افتخاری دیگر کند.

با نگرش گذرا به رشته‌های فوق مشخص می‌شود شهرداری تبریز حمایت ویژه‌ای از ورزش در سطح استان کرده است.

همچنین تمام رشته‌های فعال همه‌ساله از طرف سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز مساعدت می‌شوند.

انتهای پیام/ز10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول