اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تجلیل از برترین‌های انجمن‌های علمی دانشجویی صورت گرفت

درخشش انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در جشنواره ملی حرکت

خبرگزاری فارس: انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در پنجمین جشنواره ملی حرکت ضمن به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و ابتکارات خود، عناوین برتر این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

درخشش انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در جشنواره ملی حرکت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، در این جشنواره که با حضور انجمن‌های علمی دانشجویی 80 دانشگاه از سراسر کشور برگزار شد، انجمن‌های علمی دانشکده مهندسی مکانیک، منابع طبیعی و فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان، عناوین برتر سه بخش از این جشنواره را کسب کردند.

در این دوره از جشنواره ملی حرکت، انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان با ارائه سه طرح ابتکاری و ویژه عنوان برگزیده بخش ابتکار، انجمن علمی دانشجویی دانشکده منابع طبیعی این دانشگاه با ارائه نشریه «میلیو» عنوان برگزیده بخش نشریات و انجمن علمی دانشجویی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان نیز به علت برگزاری مسابقه روز فیزیک عنوان برگزیده بخش مسابقات را بدست آوردند.

به گزارش فارس، در پنجمین جشنواره ملی حرکت که هشتم تا 10 آبان ماه  در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، 28 هزار اثر از دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور بررسی و آثار برگزیده در نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول