اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد

رشد 3 برابری مشوق‌های مالی هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان از رشد بیش از سه برابر حمایت‌های مالی این دانشگاه از انتشار مقالات علمی پژوهشی اعضای هیئت علمی و دانشجویان خبر داد.

رشد 3 برابری مشوق‌های مالی هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از سایت دانشگاه صنعتی اصفهان، مرتضی شمعانیان با اشاره برنامه‌های ویژه مجموعه مدیریت دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور پشتیبانی از فعالیت‌های علمی پژوهشی اظهار کرد: در راستای حمایت از انتشار مقالات با کیفیت در مجلات معتبر و نیز ایجاد مشوق‌های لازم برای انگیزش پژوهشگران این دانشگاه، تاکنون بیش از 4 میلیارد و 300 میلیون ریال برای مقالات منتشر شده در سال 2011 به پژوهشگران این دانشگاه پرداخت شده است.

وی افزود: میزان مبالغ تشویقی به مقالات علمی پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان با رشد بیش از سه برابر، از مبلغ 913 میلیون ریال در سال 2008 به عدد 2 میلیارد و 870 میلیون ریال در سال 2011 افزایش یافته است.

مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان مجموع مشوق‌های مالی دانشگاه صنعتی اصفهان به دانشجویان جهت انتشار مقالات علمی پژوهشی این دانشگاه در سال 2008 را 374 میلیون ریال برشمرد و تاکید کرد: دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان با دریافت یک میلیارد و 429 میلیون ریال از مبالغ اهدایی سال 2011، ضمن رشد قریب به چهار برابری در دریافت این تسهیلات، حدود یک سوم از مبالغ اهدایی به مقالات علمی پژوهشی سال 2011 دانشگاه صنعتی اصفهان را به خود اختصاص داده‌اند.  

وی با بیان اینکه مبلغ پرداخت شده برای انتشار مقالات سال 2011 با گزارش دیگر مقالات منتشر شده در این سال افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: جهش قابل توجه حمایت‌های مالی دانشگاه صنعتی اصفهان از انتشار مقالات علمی پژوهشی نشان از حرکت شتابان محققان و پژوهشگران این دانشگاه در ارائه یافته‌های جدید علمی دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی www.iut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول