اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد و توسط بنیاد نخبگان صورت گرفت

آموزش 50 دانش‌آموز برتر المپیادی توسط اساتید دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای نخبه‌پروری، 50 دانش‌آموز برتر المپیادی در این استان توسط اساتیدی از دانشگاه صنعتی شریف آموزش دیدند.

آموزش 50 دانش‌آموز برتر المپیادی توسط اساتید دانشگاه صنعتی شریف

علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برگزاری گردهمایی دانش‌آموزان طرح دوست علمی بنیاد نخبگان در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مرحله اول این طرح 29 لغایت 31 شهریورماه 91 در یاسوج برگزار شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد به مرحله دوم این طرح اشاره کرد و عنوان داشت: مرحله دوم این طرح به جهت نخبه‌پروری و آماده‌سازی دانش‌آموزان در راستای ارتقاء فعالیت‌های علمی برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این مرحله که در یک دوره سه روزه در آبان ماه برگزار شد قریب به 50 نفر از دانش‌آموزان برتر و المپیادی از سراسر استان حضور پیدا کردند.

این مسئول استانی به مباحث مورد مطالعه در این دوره اشاره و اذعان کرد: این طرح برای تقویت درس ریاضی و چگونگی شیوه مطالعه صحیح آن در مباحث مختلف از جمله مقطع مخروطی، هم‌رسی و هم‌خطی، توان، نظریه اعداد و هندسه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مدرسان این دوره‌ها اساتیدی از دانشگاه صنعتی شریف بودند که از توانایی بالایی در انتقال اطلاعات به دانش‌آموزان برخوردار بودند.

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد از تحت حمایت قرار دادن افراد مستعد و توانمند خبر داد و اظهار کرد: بنیاد ملی نخبگان جهت بهره‌مندی از توانایی، توانمندی‌ها و قابلیت‌های پژوهشگران و همچنین جذب نوآوران در راستای نخبه‌پروری مخترعان و صاحبان ایده و فکر را تحت حمایت خود قرار می‌دهد.

مرادی در ادامه افزود: پیش‌نویس این طرح در دست تهیه بوده و در صورت تصویب نهایی تا پایان سال مراحل جذب و حمایت از صاحبان استعدادهای برتر و بالقوه در قالب شیوه‌نامه اجرایی آن انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر استعدادهای برتر از جمله رتبه‌های برتر کنکور، رتبه‌های برتر المپیادها و مسابقات ملی و بین‌المللی از حمایت‌های مادی و معنوی بنیاد نخبگان برخوردار هستند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول