اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی بابل:

دانشگاه صنعتی بابل در فناوری‌های نوین برتر ملی شد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه نوشیروانی بابل گفت: در چهار سال اخیر این دانشگاه در حوزه فناوری‌های نوین رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

دانشگاه صنعتی بابل در فناوری‌های نوین برتر ملی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی جهانشاهی شنبه شب در مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید دانشگاهی که در محضر نماینده ولی فقیه در مازندران در مصلی نماز جمعه ساری برگزار شد دهه چهارم انقلاب اسلامی را نشان از کارآمدی نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: برای تحقق شعار حمایت از تولید و سرمایه ملی دانشگاه‌های صنعتی علاوه بر تولید ملی در اجرای دقیق این شعار نقش موثری دارند.

وی ادامه داد: بحث فعالیت‌های فرهنگی به ویژه اجرای طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌ها با کارآمدی مراکز علمی پیوند خورده که می‌تواند در مقابله با تحریم‌ها به درستی ایفای نقش کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با بیان اینکه در چهار سال اخیر این دانشگاه در حوزه فناوری‌های نوین رتبه برتر کشوری را کسب کرد، بیان داشت: پیشرفت‌های علمی دانشگاه‌ها در سفره مردم و رفع مشکلات استانی مشهود شود.

جهانشاهی به سه حوزه علم، صنعت و فناوری و مباحث فرهنگی و معرفتی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: جدایی صنعت و عرصه فرهنگ اجتناب ناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: مباحث فرهنگی و معرفتی می‌تواند دانشگاه‌های صنعتی را به کمال برساند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه همراه با معرفت دینی در دانشگاه‌های مازندران انجام می‌شود، گفت: برای اسلامی کردن دانشگاه‌ها نیاز است تا بر اساس نیازسنجی برای رفع برخی از مشکلات فرهنگی گام برداشته شود.

محمد نصیری حضور پزشکان بالینی را در اجرای برنامه فرهنگی ضیافت اندیشه کمرنگ دانست و متذکر شد: استمرار فعالیت‌های فرهنگی و معرفتی در دانشگاه‌ها برای همه سطوح از نیازهای به روز جامعه است.

وی در پایان اذعان داشت: برپایی همایش‌های علمی مرتبط با موضوع‌هایی که در ضیافت اندیشه مطرح می‌شود از ضرورت‌ها است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول