اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز معارف اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان:

14 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز معارف اسلامی و ادبیات فارسی دانشگاه صنعتی اصفهان از برنامه‌ریزی برای برگزاری 14 کرسی آزاداندیشی دانشجویی تا پایان آذرماه امسال در این دانشگاه خبر داد.

14 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از دانشگاه صنعتی اصفهان، حسین مطیع با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها اظهار کرد: هر جلسه با نظارت یکی از استادان گروه معارف این دانشگاه به عنوان داور اداره خواهد شد.

وی بحث و مناظره در هر کرسی بین دو گروه دو یا سه نفره به عنوان موافقان و مخالفان را از ویژگی‌های این کرسی‌ها عنوان کرد و افزود: شرکت‌کنندگان در این جلسه‌ها در وقت مقرر امکان اظهارنظر به صورت کتبی و شفاهی را دارند.

مدیر مرکز معارف اسلامی و ادبیات فارسی دانشگاه صنعتی اصفهان زمان برگزاری هر کرسی را 110 دقیقه بیان کرد و گفت: کرسی‌های آزاداندیشی درباره موضوعاتی همچون حقوق زن و مرد، بررسی شبهات مهدویت، بررسی روابط دختر و پسر، نقش ایرانیان در اسلام، ازدواج دانشجویی، دین و آزادی و آسیب‌شناسی روند آموزشی دروس معارف برگزار می‌شود.

وی، آسیب‌ها و فرصت‌های زندگی خوابگاهی، بررسی جنبه‌های اعجاز قرآن، جنگ نرم، مسلک‌های نوظهور، ماهیت واقعی عرفان و تصوف در ایران، افزایش جمعیت ایران، آسیب‌ها، فرصت‌ها و بررسی شبهات دفاع مقدس را از دیگر موضوعات پیش‌بینی شده برای کرسی‌های آزاداندیشی عنوان کرد.

مطیع اضافه کرد: متقاضیان حضور در بحث و مناظره این کرسی‌ها باید یک هفته قبل از برگزاری جلسه نسبت به ثبت نام در مرکز معارف اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: به شرکت‌کنندگان در هر یک از این کرسی‌ها گواهی حضور اعطاء می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول