اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران مطرح کرد

همت مسئولان برای تبدیل دانشکده نفت گچساران به دانشگاه صنعتی

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: همه مسئولان اجرایی گچساران برای تبدیل و ارتقای دانشکده نفت و گاز این شهرستان به دانشگاه صنعتی کهگیلویه و بویراحمد همت جمعی ویژه دارند.

همت مسئولان برای تبدیل دانشکده نفت گچساران به دانشگاه صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در جلسه هماهنگی راه‌اندازی دانشکده نفت و گاز این شهرستان که با حضور رئیس دانشگاه یاسوج و مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: راه‌اندازی دانشکده نفت و گاز گچساران از خواسته‌های دیرینه مردم و مسئولان این شهرستان بوده که نقش مهمی در توسعه فرهنگی، علمی، اقتصادی شهر دارد.

وی با اشاره به هزینه 25 میلیارد ریالی احداث دانشکده نفت و گاز گچساران ادامه داد: این پروژه از مصوبات سفر اول رئیس جمهور و هیئت وزیران به گچساران بوده که اعتبار آن از محل کمک‌های وزارت نفت اختصاص یافته است.

شفیعی با تشکر از پیشنهاد رئیس دانشگاه یاسوج مبنی بر تبدیل دانشکده نفت و گاز گچساران به دانشگاه صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ما با همت جمعی شورای اداری و همه دستگاه‌های اجرایی گچساران، برای تبدیل دانشکده نفت و گاز این شهرستان به دانشگاه صنعتی کهگیلویه و بویراحمد شبانه‌روز تلاش خواهیم کرد.

اختصاص اعتبار برای دانشکده نفت و گاز گچساران

فرماندار گچساران یادآور شد: در راستای تحقق تبدیل دانشکده نفت و گاز گچساران به دانشگاه صنعتی استان جلسه‌ای با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

شفیعی افزود: هفته آینده جلسه تکمیلی و اصلاحی کمیسیون برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد و اختصاص اعتبار برای دانشکده نفت و گاز گچساران این جلسه مطرح می‌شود و اعتباری به عنوان یک هدیه اختصاص خواهد یافت تا حرکتی ماندگار شود.

شفیعی با اشاره به موضوع اینترنت و فیبر نوری دانشکده نفت و گاز گچساران یادآور شد: این موضوع مربوط به اداره مخابرات بوده که در سطح ملی و استانی در این زمینه تصمیم‌گیری می‌شود.

فرماندار گچساران ابراز داشت: جلسه‌ای با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل مخابرات استان برگزار می‌کنیم و در زمینه مصوبه مورخه هفت فروردین 85 هیئت وزیران مبنی بر خدمات‌رسانی مخابرات در بخش انتقال شبکه فیبر نوری برای دانشگاه به صورت رایگان تصمیم‌گیری می‌شود.

شفیعی خاطرنشان کرد: پروژه‌های بیمارستان 96 تختخوابی، دانشگاه پیام نور و دانشکده نفت و گاز گچساران در یک مسیر قرار دارند و می‌توانند با هماهنگی، هزینه انتقال فیبر نوری را کاهش دهند.

تأمین سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان به مدت یک هفته به صورت رایگان توسط شهرداری، در اختیار قرار دادن یک سانس سالن ورزشی، استخر و یک زمین چمن فوتبال برای دانشجویان این دانشکده در هفته به صورت رایگان، تأمین امنیت دانشگاه توسط نیروی انتظامی، هماهنگی در زمینه سرویس ایاب و ذهاب، فضای خوابگاهی و تهیه غذای دانشجویان و اساتید از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول