اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان یافتن مسابقات تکواندو و تیراندازی

دانشجویان سمنان در رقابت‏های بانوان کشور سوم شدند

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی استان سمنان با پایان یافتن مسابقات تکواندو و تیراندازی بانوان کشور به عنوان سومی این رقابت‏ها دست یافت.

دانشجویان سمنان در رقابت‏های بانوان کشور سوم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، با پایان مسابقات قهرمانی تکواندو و تیراندازی بانوان بسیج دانشجویی کشور، سمنانی‏ها حایز رتبه‏های برتر شدند.

سومین دوره مسابقات قهرمان کشوری تکواندو و تیراندازی ویژه خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‏های سراسر کشور با معرفی برترین‏ها در رشته‏های مختلف به کار خود پایان داد.

مسئول بانوان بسیج دانشجویی سپاه قائم(عج) استان سمنان در این زمینه گفت: در این رقابت‏ها، 270 ورزشکار از 16 استان کشور در قالب 17 تیم در دو رشته تکواندو و تیراندازی به مصاف هم رفتند.

فاطمه محمدتقی عنوان کرد: بسیج دانشجویی استان سمنان مقام سوم تیمی کشوری را در رشته تکواندو بعد از تهران و تبریز کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه کسب دو مقام دوم و دو مقام سوم کشوری حاصل رقابت‏های تکواندو تیم سمنان بود، افزود: منیره پرنیخ در وزن پنجم و زهرا حاج‏مزدرانی در وزن هفتم مقام دوم و فروغ نادعلیان در وزن دوم و پریسا مصطفوی در وزن اول مقام سوم کشوری را از آن خود کردند.

مسئول بانوان بسیج دانشجویی سپاه قائم(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تیم شش نفره تیراندازی بسیج دانشجویی استان نیز در این مسابقات نسبت به دوره‌های قبل از رشد چشمگیری برخوردار بوده و جزو 10 تیم اول کشوری شد.

محمدتقی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات یادمان شهدای دانشجوی کشور با محوریت شهید غلام‏حسین بسطامی برگزار شد، اظهار داشت: تیم بسیج دانشجویی بانوان استان سمنان، کسب این عنوان را به خانواده دانشجوی شهید حاج غلام‏حسین بسطامی تقدیم می‏کند.

مسئول بانوان بسیج دانشجویی سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: در این مسابقات، ورزشکاران استان‏های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، البرز، ایلام، اصفهان، سمنان، یزد، قزوین، تهران و تهران بزرگ، مازندران، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، خراسان جنوبی و زنجان به پیکار با یکدیگر پرداختند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول