اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 840 میلیون ریال

خط انتقال آب روستای‌ چراغ‌آباد در قلعه‌گنج بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: بعد از چندین سال پیگیری روستای چراغ‌آباد در فاصله پنج کیلومتری مرکز شهرستان قلعه‌گنج از نعمت آب شرب سالم برخوردار شد.

خط انتقال آب روستای‌ چراغ‌آباد در قلعه‌گنج بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزار فارس از قلعه‌گنج، بعد از چندین سال پیگیری روستای چراغ‌آباد در فاصله پنج کیلومتری مرکز شهرستان قلعه‌گنج از نعمت آب شرب سالم برخوردار شد.

ایوب فلاحی فرماندار شهرستان قلعه‌گنج در حاشیه افتتاح خط انتقال آبرسانی به این روستا اظهار داشت: از جمله اقدامات انجام شده در این روستا احداث جاده آسفالت، ساخت خانه بهداشت و مسکن روستایی و رفع افت ولتاژ برق است.

وی افزود: تنها مشکل این روستا در حال حاضر ساماندهی سیلاب‌ها است که با اجرای طرح هادی روستایی در آینده نزدیک حل می‌شود.

غلامرضا سفلایی مدیر آبفار شهرستان قلعه‌گنج نیز اظهار داشت: طرح آبرسانی به روستای چراغ‌آباد در سال‌های گذشته مورد بررسی قرار گرفت و در سال 88 با تخصیص اعتبار کار ساخت آن آغاز شد و در سال جاری به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: هشت کیلومتر لوله‌گذاری در این احداث انجام شده و تاکنون 840 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است و در آینده نزدیک به شبکه سراسری آب شرب شهرستان قلعه‌گنج متصل می‌شود.

به گزارش فارس، با افتتاح این خط انتقال چهار روستای چراغ‌آباد، رستم‌آباد، حاجی‌آباد و جنگل‌آباد با جمعیتی بیش از 250 خانوار از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول