اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری مشهد:

بزرگ‌ترین پارکینگ طبقاتی کشور در مشهد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از افتتاح بزرگ‌ترین پارکینگ طبقاتی کشور با نام آسمان در هسته مرکزی شهر مشهد طی چند روز آینده خبر داد.

بزرگ‌ترین پارکینگ طبقاتی کشور در مشهد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ، سید مهدی امامی میبدی اظهار داشت: با افزایش روزافزون استفاده‌کنندگان از شبکه حمل و نقل شهری، نیاز به توسعه امکانات برای خودروها بیشتر از گذشته احساس می‌شود؛ در همین راستا یکی از مهم‌ترین مسائلی که مورد بررسی قرار گرفته و از اولویت‌های این سازمان در سال جاری است، توسعه فضای پارک و احداث پارکینگ‌های مختلف بوده و به همین دلیل امسال که سال نهضت پارکینگ‌سازی در مشهد نامگذاری شده تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در ارتباط با افزایش میزان رضایت‌مندی شهروندان گام برداریم.

وی گفت: از ابتدای امسال، طرح‌های متفاوتی در معابر مختلف شهر به اجرا درآمد که بررسی‌های انجام شده بیانگر تاثیر مستقیم این طرح‌ها در کاهش ترافیک است.

امامی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین طرح‌های این سازمان در حوزه پارکینگ‌ها، پارکینگ طبقاتی آسمان است که با مساحتی بالغ بر 7000 مترمربع، در 18 طبقه، دارای 2 هزار و 100 متر فضای پارک، روزهای پایانی مراحل احداث خود را سپری می‌کند و براساس نظر کارشناسان نیاز به پارکینگ در هسته مرکزی شهر را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه این پارکینگ دارای امکانات رفاهی زیادی مانند شهربازی، رستوران، فست فود و مرکز خرید است، گفت: در این پروژه سعی شد علاوه بر ایجاد فضای پارک، زمینه رفاه حال شهروندان و به ‌ویژه زائران گرانقدر در نظر گرفته شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در پایان با تاکید بر اینکه احداث پارکینگ طبقاتی آسمان می‌تواند نقش بسزایی در کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر داشته باشد، ادامه داد: سه طرح ویژه پارکینگ طبقاتی در بیمارستان امام رضا (ع)، خیابان جنت و خیابان وحدت به ‌طور جدی در حال بررسی است و با نظر کارشناسان تا پایان پاییز در دستور کار برای اجرا قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول