اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین خبر داد

افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: به زودی 10 هزار واحد مسکن مهر در شهرک مهرگان قزوین با حضور مسئولان ارشد استانی و کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر در قزوین

منوچهر حبیبی در حاشیه همایش فرمانداران و بخشداران استان قزوین که با حضور احمد عجم استاندار قزوین، معاونان و فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های استان در قزوین برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به زودی 10 هزار واحد مسکن مهر در شهرک مهرگان واقع در قزوین با اعتبار 400 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه برای افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر در شهرک مهرگان با مسئولان ارشد کشوری هماهنگی لازم انجام می‌شود تا این واحدها با حضور آنان به بهره‌برداری برسد، بیان کرد: به زودی این واحدها با حضور مسئولان ارشد استانی و کشوری افتتاح می‌شود و در اختیار مالکان برای سکونت قرار می‌گیرد.

حبیبی با اشاره به اینکه سهمیه استان قزوین در مسکن مهر 37 هزار واحد است، بیان کرد: 10 هزار واحد این مسکن در سفر قبلی رئیس‌ جمهور به این استان به بهره‌برداری رسیده است و اکنون نیز 10 هزار  واحد دیگر در آینده افتتاح می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری 17 هزار واحد مسکن مهر دیگر آماده‌سازی می‌شود و در اختیار متقاضیان آنها قرار می‌گیرد.

افتتاح 108 واحد مسکن مهر بویین زهرا

این مقام مسئول بیان کرد: فردا نیز 108 واحد مسکن مهر در بویین‌زهرا با حضور وزیر و معاون مسکن، راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد و کلید این واحدها برای سکونت به مالکان آنان داده می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین یادآور شد:‌ دو هزار واحد مسکن مهر در تاکستان نیز تا پایان سال جاری آماده‌سازی می‌شود و با حضور مسئولان قزوین به بهره‌برداری می‌رسد تا مالکان بتوانند از این واحدها برای سکونت استفاده کنند.

کلنگ‌زنی سد بالاخانلو در بویین‌ زهرا

این مقام مسئول با اشاره به اینکه به زودی احداث سد بالاخانلو در بویین‌ زهرا با اعتبار 70 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود، یادآور شد: بیش از 23 میلیون متر مکعب آب در این سد ذخیره‌سازی می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: احداث سد بالاخانلو با هدف تامین آب شرب و کشاورزی در بویین‌زهرا به زودی کلنگ‌زنی می‌شود تا با افتتاح این پروژه مردم این شهرستان از مزایای این سد استفاده کنند.

حبیبی با اشاره به اینکه پروژه بیمارستان 64 تختخوابی با اعتبار 7 میلیارد تومان در شهرستان تاکستان و 32 تختخوابی در شهرستان آبیک با اعتبار 2 میلیارد تومان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها مردم می‌توانند از خدمات این بیمارستان‌ها استفاده کنند.

هر ماه یک پروژه ملی در استان قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی شهری توسط شهرداری‌های استان قزوین با شتاب زیادی در حال اجراست، اذعان کرد: هر ماه یک پروژه بزرگ ملی و اثرگذار در این استان به بهره‌برداری می‌رسد که این بیانگر همت و تلاش مسئولان در ارائه خدمات عمرانی به مردم است.

وی با بیان اینکه همایش فرمانداران و بخشداران استان قزوین با هدف چگونگی پیشرفت پروژه‌های عمرانی و همچنین بررسی روند خدمت‌رسانی به مردم استان قزوین برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در این همایش فرمانداران و بخشداران نقطه نظرات و گزارش‌های حوزه فعالیت‌شان را در بخش‌های مختلف ارائه دادند.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: در این همایش روند فعالیت‌های عمرانی، سیاسی،‌ امنیتی، فرهنگی،‌ منابع انسانی و برنامه‌ریزی توسط فرمانداران و بخشداران مورد بررسی قرار گرفت تا تصمیمات لازم پیرامون این فعالیت‌ها اتخاذ شود.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول