اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته کتاب

نخستین فضای فرهنگی روستای «راسفند» افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه از افتتاح کتابخانه عمومی در روستای راسفند در هفته کتاب خبر داد.

نخستین فضای فرهنگی روستای «راسفند» افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، نادر مرادی‌فر اظهار داشت: افتتاح کتابخانه عمومی روستای راسفند به عنوان نخستین و تنها فضای فرهنگی این روستای بیش از هزار نفری با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم جشن کتاب امسال در دو سطح کتابخانه و شهرستان انجام خواهد شد و همه کتابخانه‌های عمومی و اداره شهرستان جشن کتاب و کتابخوانی به همراه تقدیر از خادمان کتاب و کتابخوانی را برگزار می‌کنند.

مرادی‌فر ادامه داد: به مناسبت هفته کتاب نمایشگاه کتاب با بیش از چهار هزار عنوان کتاب با حضور ناشران استانی و شهرستانی در ایذه برپا می‌شود که عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه بازدید و با تخفیف مناسب نمایشگاهی خرید کنند.

وی از دیگر برنامه‌های این اداره را برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوعیت کتاب، مطالعه و کتابخوانی عنوان کرد که جوایز بسیار ارزنده‌ای به برندگان اهدا می‌شود.

این مقام مسئول در امور کتابخانه‌ها از دریافت کتب اهدایی عموم مردم به کتابخانه‌های عمومی در پایگاه‌های دریافت کتاب به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های هفته کتاب شهرستان نام برد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول