اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد بهبهان خبر داد

افتتاح نمایشگاه کتاب در بهبهان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان از افتتاح نمایشگاه 5 هزار عنوانی کتاب در این شهرستان خبر داد.

افتتاح نمایشگاه کتاب در بهبهان

حجت‌الاسلام سیدعبدالله حسینی‌منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و اعیاد قربان و غدیر، اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب در این شهرستان کردیم.

وی افزود: این نمایشگاه که در سالن میرزاشوقی بهبهان برپا شده است حاوی پنج هزار عنوان کتاب در همه موضوعات بوده و از این رو به نیاز قشر عظیمی از جامعه کتابخوان این شهرستان پاسخ می‌دهد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان تصریح کرد: همه کتاب‌های موجود در این نمایشگاه که از امروز به مدت 20 روز در این محل دایر بوده، با تخفیف 20 درصدی به فروش می‌رسد و فرصت خوبی برای خرید کتاب توسط علاقمندان به مطالعه است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب پنج هزار عنوانی کتاب بهبهان همه روزه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقمندان بوده و مشتاقان خرید کتاب به راحتی می‌توانند در اوقات فراغت به محل برگزاری آن رفته و عناوین مورد نظر خود را خریداری کنند.

حسینی‌منفرد با بیان اینکه این دومین نمایشگاه بزرگ کتاب در سال جاری در بهبهان است، افزود: مردم این شهرستان علاقه بسیاری به کتاب و کتابخوانی داشته و همواره از اینگونه نمایشگاه‌ها استقبال خوبی می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما نیز برای پاسخ به این خواسته مردم و جلب رضایت آنان، در طول سال نمایشگاه‌های بزرگ و کوچک کتاب را در نقاط مختلف شهر برپا می‌کنیم.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول