اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین نشست قطب تیراندازی شمال‌غرب کشور در زنجان

خبرگزاری فارس: نخستین نشست قطب تیراندازی شمال‌غرب کشور با حضور روسای هیئت‌های شش استان در زنجان برگزار شد.

نخستین نشست قطب تیراندازی شمال‌غرب کشور در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، دبیر فدراسیون تیراندازی ‌عصر امروز در نخستین نشست قطب تیراندازی شمال‌غرب کشور که در سالن ولایت مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، با اشاره به تعریف پنج قطب تیراندازی برای کشور اظهار داشت: زنجان به عنوان یکی از مراکز این قطب‌‌های پنج‌گانه انتخاب شده است.

نواب نوری به حضور روسای هیئت‌های تیراندازی شش استان در جلسه اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت استان زنجان به ویژه اداره کل ورزش و جوانان آن برای توسعه ورزش تیراندازی استفاده بهینه کرد.

وی به برنامه‌ریزی انجام شده برای توسعه ورزش تیراندازی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: این توسعه با همکاری سایر ارگان‌ها محقق می‌شود.

دبیر فدراسیون تیراندازی اولویت کاری فدراسیون برای توسعه ورزش تیراندازی را تامین تجهیزات دانست و اضافه کرد: تامین تجهیزات مورد نیاز برای انجام این ورزش به گسترش آن کمک می‌کند.

وی انتقال تجربیات را یکی از اهداف برگزاری جلسات مشترک بین استان‌ها عنوان و تصریح کرد: برخی اقدامات انجام شده در استان‌ها منحصر به فرد است و باید به سایر استان‌ها منتقل شود.

نوری از وجود مشکلات اقتصادی در کشور به ویژه عرصه ورزش خبر داد و تصریح کرد: این وضعیت بر ورزش کشور هم تاثیر گذاشته است.

وی حل مشکلات تجهیزات ورزشی را از بزرگ‌ترین وظایف فدراسیون برشمرد و اضافه کرد: باید ساختارهای حقوقی تامین تجهیزات ورزش تیراندازی برطرف شود.

دبیر فدراسیون تیراندازی از تعریف آیتم‌های خاص برای پنج قطب تعریف شده برای تیراندازی کشور خبر داد و گفت: طبق این تقسیم‌بندی انجام شده چشم‌انداز‌هایی هم برای آینده این ورزش پیش‌بینی شده است.

وی قطب‌های پنج‌گانه تعریف شده برای تیراندازی کشور را به منزله پنج فدراسیون کوچک برای این ورزش اعلام کرد و افزود: بررسی و رسیدگی به مشکلات در این پنج فدراسیون کوچک راحت‌تر از فدراسیون مرکزی خواهد بود.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول