اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل:

558 نفر تیر‌اندازی با کمان را در یک روز آموزش دیدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت: ‌استعدادیابی در مدارس و مراکز آموزشی ما از اهم کارها و اولویت برنامه‌ریزی‌های هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل است.

558 نفر تیر‌اندازی با کمان را در یک روز آموزش دیدند

سلمان منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در چهار سال گذشته سعی کردیم با مراجعه به مراکز آموزشی و مدارس مختلف با همکاری آموزش و پرورش و تعامل و همکاری نزدیک نیروهای مستعد دانش‌آموزی را به این رشته ترغیب کنیم به طوری که تاکنون پنج نفر در گروه جنسی دختران و پنج نفر نیز در گروه جنسی پسران جذب این هیئت تیر‌اندازی با کمان شده‌اند.

وی با اعلام اینکه این هیئت در ابتدای فعالیت با 10 کمان فعالیت می‌کرد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در دو رشته در دو بخش کشوری و لشکری فعالیت‌ها متمرکز شده است کلیه مسابقات را در هر دو بخش در طول سال به تناسب ایام و مناسبت‌های مختلف انجام می‌دهیم که سعی کردیم هم در بخش عمومی و هم برای نیروهای نظامی و انتظامی زمینه مساعدی را جهت فعالیت در این رشته فراهم آوریم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل یادآور شد: چهار سال پیش زمانی که این هیئت را تحویل گرفتیم در قالب دو هیئت در اردبیل و مشگین‌شهر فعالیت تیر و کمان انجام می‌شد که ما سعی کردیم در ردیف آموزشی و همچنین حرفه‌ای تعداد کمان‌ها را از 10 مورد به بیش از 30 مورد افزایش دهیم.

منصوری به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: ما با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان استان فعالیتمان را به صورت گسترده در سال‌های اخیر پی گرفتیم و با مراجعه به شهرستان‌های مختلف موفق شدیم هیئت‌های شهرستانی را راه‌اندازی کرده و در طول سال با سرکشی مستمر فعالیت‌های این هیئت‌ها را رصد کنیم و در حد امکان مشکلات و نارسایی‌ها را از بین ببریم.

این مسئول تاکید کرد:‌ در مرحله بعد آموزش جزو اولویت‌ها و برنامه‌های اساسی قرار گرفت به طوری که ما آموزش نیروهایمان را در قالب کلاس‌های عملی و توجیهی در اولویت قرار دادیم به طوری که در نیمه دوم سال 88 در کلیه شهرستان‌ها برنامه‌های آموزشی عملیاتی و اجرایی شد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل افزود: در همین ایام بیش از 30 کمان خریداری کرده و در اختیار شهرستان‌ها قرار دادیم تا با تجهیزات کامل فعالیت‌شان را پی بگیرند.

منصوری تعامل با نیروی انتظامی، ارتش، سپاه و بسیج را با هدف رونق دادن به رشته تیر‌اندازی با کمان مفید و موثر توصیف کرد و در گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: ما از سالن ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی نیز که مجهز به امکانات تیر‌اندازی است در سطح کشوری برای برپایی مسابقات استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول