اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد

ساخت سالن تیراندازی با اسلحه جنگی در گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان از ساخت سالن تیراندازی با اسلحه جنگی مجاز به شرط‌بندی برای نخستین بار در کشور در این استان خبر داد.

ساخت سالن تیراندازی با اسلحه جنگی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت 140 سالن ورزشی توسط بسیج در گیلان اظهار کرد: ساخت سالن‌های ورزشی به دلیل وضعیت جوی استان در پر کردن اوقات فراغت جوانان تاثیرگذار است.

وی ساخت سالن‌های ورزشی را نیازمند اعتبارات عنوان کرد و افزود: حدود 60 سوله ورزشی در گیلان در حال احداث است.

محمدی با بیان اینکه اعتبارات فعالیت‌های عمرانی بسیج از طریق دولت، بسیج و مردم تامین می‌شود، تصریح کرد: نبود زمین یکی از مشکلات احداث سوله‌های ورزشی در گیلان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان ساخت سوله‌های ورزشی را طبق استانداردها اعلام کرد و گفت: سالن تیراندازی با اسلحه جنگی برای نخستین‌بار در کشور مجاز به شرط‌بندی در گیلان ساخته می‌شود و ورزشکاران با اسلحه جنگی تیراندازی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سالن در مبدا که تیراندازی می‌شود و در مقصد تیر به هدف می‌خورد، سرپوشیده است و در فاصله بین آنها تنها دیوار وجود دارد.

محمدی فضای سالن 9 دی را یک‌هزار و 200 متری و سالن صالحین را 450 متری دانست و بیان کرد: هدف به صورتی است که تیر جذب می‌شود و آن را نگه می‌دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه به فعالیت بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: جایگزینی برای بسیج قایل نیستیم.

وی مساجد را مراکز جذب و حضور بسیجیان خواند و ابراز کرد: طرح صالحین تشکیلات تربیت‌محور، روحانی‌محور و مسجد محور است و در مساجد برگزار می‌شود.

محمدی همچنین با اشاره به برنامه‌های سپاه گیلان در هفته دفاع مقدس، اذعان کرد: تعداد 389 برنامه در هفته جاری برگزار می‌شود و از این تعداد، 101 برنامه در مرکز استان و 288 برنامه در نواحی بسیج گیلان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول