اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش انفرادی

برترین‌های تیراندازی نیروهای مسلح کشور در قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برترین‌های پیکارهای تیراندازی قهرمانی بازنشستگان نیروهای مسلح کشور با پایان رقابت مدعیان در قم معرفی شدند.

برترین‌های تیراندازی نیروهای مسلح کشور در قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از برگزاری پیکارهای نخستین دوره تیراندازی قهرمانی بازنشستگان نیروهای مسلح کشور در سال 1389 در شهر قزوین و همچنین دومین دوره این رقابت‌ها در سال 1390 در تهران، قم میزبان سومین دوره این پیکارها بود.

بر این اساس و با توجه به اینکه تقریبا تیم‌هایی از سراسر کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند، به غیر از دو استان، سایر استان‌ها برترین‌های خود از بین بازنشستگان نیروهای مسلح را روانه شهر مقدس قم کردند تا برای قهرمانی کشور با حریفان به رقابت بپردازند.

بدین ترتیب 32 تیم از 29 استان به مدت دو روز میهمان تربیت‌بدنی اداره بازنشستگان نیروهای مسلح و سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم بودند و رقابت خود برای کسب عناوین برتر این دوره را در دو رشته تیراندازی برگزار کردند.

رقابت‌های سومین دوره تیراندازی قهرمانی بازنشستگان نیروهای مسلح کشور با شرکت برترین‌های استان‌های مختلف در سالن تیراندازی شهید سلیمانی مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم برگزار شد و در پایان از برترین‌ها با حضور مسئولان نهادهای مختلف نظامی و انتظامی تجلیل به عمل آمد.

اما در حالی که تیراندازان مدعی در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی با یکدیگر به رقابت پرداختند ابتدا نتایج هر رشته محاسبه و اعلام شد و سپس تیم‌های اول تا سوم مسابقات سومین دوره تیراندازی بازنشستگان نیروهای مسلح در مجموع دو رشته معرفی شدند.

در پایان مسابقات رشته تفنگ بادی سومین دوره تیراندازی قهرمانی بازنشستگان نیروهای مسلح کشور در قم ‌هادی قندهاری از تیم بازنشستگان نیروهای مسلح شرق تهران با کسب 276 امتیاز موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد.

این در حالی است که در رشته تفنگ بادی رمضان فلاح نژاد از تیم تیراندازی بازنشستگان نیروهای مسلح استان مازندران با کسب 266 امتیاز به مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی دست یافت و مقام سوم را نیز محمد صمیمی با 265 امتیاز از تیم تیراندازی بازنشستگان نیروهای مسلح استان قم کسب کرد.

در پایان مسابقات رشته تپانچه بادی سومین دوره تیراندازی قهرمانی بازنشستگان نیروهای مسلح کشور در قم، سیدمحمد طالبی از تیم بازنشستگان نیروهای مسلح استان خراسان رضوی با کسب 276 امتیاز به عنوان نخست و مقام قهرمانی دست یافت.

همچنین در رشته تپانچه بادی احمد سماعی از تیم تیراندازی بازنشستگان نیروهای مسلح شرق تهران با کسب 275 امتیاز به مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی دست یافت و مقام سوم را نیز هم تیمی وی یعنی مصطفی پورحسین دیگر تیرانداز تیم شرق تهران با کسب 272 امتیاز از تیم تیراندازی بازنشستگان نیروهای مسلح استان قم از آن خود کرد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول