اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

ساخت نخستین مجموعه تیراندازی روباز سپاه نهاوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نهاوند گفت: نخستین مجموعه و سالن تیراندازی روباز توسط سپاه پاسداران در نهاوند ساخته می‌شود.

ساخت نخستین مجموعه تیراندازی روباز سپاه نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مرتضی خراسانی صبح امروز در جمع کارکنان سپاه و مدیران ادارات نهاوند اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا مردم را از دستاوردهای نظام به ویژه در بعد فرهنگی، اجتماعی و حتی نظامی مطلع و آنها را با خدمات ارزشمند نظام اسلامی آشنا کنیم.

وی افزود: در این هفته به نمایندگی از ده‌ها پروژه عمرانی، فرهنگی و ورزشی سه پروژه در روستاها و شهرهای نهاوند، برزول و فیروزان افتتاح و عملیات احداث آنها آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اضافه کرد: افتتاح پایگاه شهید حسنگاویار روستای طائمه با اعتبار 21 میلیون تومان در زمینی به مساحت 86 مترمربع و 400 متر مساحت از جمله پروژه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود که با هدف ساماندهی و جذب جوانان علاقه‌مند به پیوستن در بسیج صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: کلنگ‌زنی مجموعه ورزشی در شهرک شهید حیدری با اعتبار 120 میلیون تومان در زمینی به مساحت 400 مترمربع و در یک هزار متر مساحت و کلنگ‌زنی مجموعه ورزشی در روستای شهرک خزل نیز از دیگر پروژه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان نهاوند است.

خراسانی عنوان کرد:‌ از دیگر برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس عملیات احداث مجموعه و سالن تیراندازی پیشرفته روباز در محل ستاد فرماندهی سپاه در زمینی به مساحت 3 هزار و 600 مترمربع است.

وی اضافه کرد:‌ تمام مراحل آموزش تئوری و عملی تیراندازی در این مجموعه انجام خواهد شد و به نوعی موجب تقویت بنیه دفاعی، رزمی و عملیاتی بسیجیان به ویژه در انجام کار با سلاح و جنگ‌افزارشناسی با سلاح سازمانی و نیز آموزش عموم بسیجیان شهرستان برای تیراندازی در این فضا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: مجموعه‌های ورزشی ویژه طرح صالحین در روستاهای نهاوند و شهر فیروزان در حال ساخت هستند که میانگین 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و از محل اعتبارات سپاه 50 درصد و اعتبارات شهرستانی و استانی نیز 50 درصد تأمین اعتبار می‌شوند.

وی تصریح کرد: ایجاد پایگاه‌های بسیج در سطح روستاها موجب تقویت فرهنگی، معنوی و اجتماعی در آن منطقه می‌شود زیرا مهم‌ترین مأموریت بسیجیان و احداث این فضاها تقویت ارتباط معنوی و اخلاقی جوانان و بسیجیان است و در این فضاها برنامه‌هایی مثل قرائت دعاها، نماز جماعت، آموزش‌های مختلف احکام و حلقه‌های صالحین برگزار می‌شود.

خراسانی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های حلقه صالحین موجب پر شدن خلاء فکری، عقیدتی، اخلاقی، معنوی و اجتماعی جوانان با یکدیگر می‌شود و در این حلقه‌ها تبادل نظر جوانان با حضور مربیان مجرب سپاه انجام می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول