اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حیدری به فارس خبر داد

درخشش قم در مسابقات تیراندازی نیروهای مسلح کشور

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تیراندازی بازنشستگان نیروهای مسلح استان قم از نایب قهرمانی این تیم در پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

درخشش قم در مسابقات تیراندازی نیروهای مسلح کشور

کریم حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: به میزبانی تربیت بدنی اداره بازنشستگی نیروهای مسلح و با همکاری هیئت تیراندازی بسیج سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم، این مسابقات به شکلی مطلوب و منظم به مدت دو روز در قم برگزار شد.

وی با بیان اینکه در ترکیب تمام تیم‌های حاضر در شهر مقدس قم، برترین تیراندازان نیروهای مسلح کشور در قم به رقابت با یکدیگر پرداختند بیان داشت: مسابقات در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

سرمربی تیم تیراندازی بازنشستگان نیروهای مسلح استان قم تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالا و توانمندی بسیار خوبی که در بین بازنشستگان عزیز فعال در تیراندازی نیروهای مسلح استان قم وجود دارد، هدف ما این بود که قهرمانی تیراندازی کشور را کسب کنیم و تا آخرین لحظات نیز این مهم محقق شده بود و در واقع شانس اول قهرمانی بودیم.

وی از موفقیت تیراندازان قمی در کسب مقام نایب قهرمانی پیکارهای تیراندازی بازنشستگان و پیشکسوتان نیروهای مسلح کشور خبر داد و بیان کرد: در حالی که مسابقات در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی برگزار شد، تیم قم در رشته تفنگ بادی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

حیدری یادآور شد: 32 تیم از 29 استان کشور که در مجموع زمینه حضور نزدیک به 250 تیرانداز را در شهر مقدس قم فراهم کرده بودند، به مدت دو روز در سالن تیراندازی شهید سلیمانی مجموعه ورزشی نخلستان سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم با یکدیگر پیکار کردند.

وی عنوان داشت: در رشته تفنگ بادی تیم بازنشستگان نیروهای مسلح استان قم و همچنین تیم فارس در نهایت موفق به کسب امتیاز مشابه 734 شدند اما تیم قم بالاتر از رقیب خود در جایگاه نخست ایستاد و بدین ترتیب قهرمانی این رشته را از آن خود کرد و تیم تهران شرق با کسب 716 امتیاز در مکان دوم جای گرفت تا تیم‌های برتر رشته تفنگ معرفی شوند.

سرمربی تیم تیراندازی بازنشستگان نیروهای مسلح استان قم افزود: در رشته تپانچه بادی نیز تیم قم یکی از مدعیان قهرمانی بود اما در نهایت این تیم تیراندازی بازنشستگان تهران شرق بود که با کسب 794 امتیاز قهرمان شد، تیم تیراندازی استان قزوین با کسب 783 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد و مقام سوم با کسب 769 امتیاز به تیم تیراندازی بازنشستگان نیروهای مسلح استان قم رسید.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول