اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی استان قم:

متوسل در سنتر فایر تیراندازی کشور سوم شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تیراندازی استان قم از موفقیت عضو تیم اعزامی هیئت قم در کسب مقام سوم مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور خبر داد.

متوسل در سنتر فایر تیراندازی کشور سوم شد

محمدجواد متقیان‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: قم در تیراندازی استعدادهای فوق‌العاده‌ای دارد که مطمئناً در آینده‌ای نزدیک از آنها نه تنها در سطح مسابقات داخلی بلکه در رقابت‌های بین‌المللی خواهیم شنید.

وی افزود: تیراندازان قمی در پیکارهای قهرمانی رده سنی جوانان و بزرگسالان کشور درخشش خوبی داشتند و به خوبی از اعتبار تیراندازی قم دفاع کردند زیرا سطح مسابقات کشوری بسیار بالا بود و در آن تمام چهره‌های مطرح حضور داشتند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم ابراز داشت: حاصل تلاش تیمی که به رقابت‌های قهرمانی تیراندازی جوانان و بزرگسالان کشور رفت اگر چه کسب یک عنوان سومی بود اما نتایجی که در رده‌بندی نهایی به دست آمد نشان از پیشرفت تیراندازان قم دارد.

وی اضافه کرد: ما در رقابت‌های رده سنی جوانان بار دیگر شاهد درخشش امیرحسین متوسل بودیم و این تیراندازی توانمند موفق شد در رشته سنتر فایر مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور در فاصله‌ای نزدیک با رقبای خود مقام سوم کشور را کسب کند.

متقیان‌نژاد با اشاره به نتایج انفرادی مسابقات رده سنی جوانان تیراندازی قهرمانی کشور عنوان داشت: امیرحسین متوسل همچنین در رشته 50 متر تپانچه توانست در جایگاه چهارم قرار گیرد.

وی یادآور شد: این در حالی است که دیگر نماینده تیم اعزامی هیئت تیراندازی استان قم به این دوره از مسابقات یعنی‌ هادی غرباقی در رشته تفنگ بادی توانست در مرحله فینال حضور پیدا کند اما در نهایت به جایگاه هفتم بسنده کرد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم اضافه کرد: همچنین علی‌اصغر کلهر در رشته تفنگ بادی عملکرد خوبی داشت اما با مجموع امتیازات 1000 در جایگاه شانزدهم قرار گرفت و بدین ترتیب به کار خود در این دوره از مسابقات پایان داد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول