اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر:

استان بوشهر یکی از قطب‌های ورزش تیراندازی در کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: استان بوشهر یکی از قطب‌های ورزش تیراندازی در کشور است که علاقمندان بسیاری را به این رشته جذب و استعدادهای خوبی را کشف و شناسایی کرده است.

استان بوشهر یکی از قطب‌های ورزش تیراندازی در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا جمشیدی صبح امروز در نشست با اعضای هیئت تیراندازی استان بوشهر اظهار داشت: ورزشکاران تیرانداز استان در طول سال‌های اخیر با درخشش در میادین ملی و بین‌المللی افتخارات بسیاری را برای کشور به ارمغان آورده‌اند.

وی افزود: این استان یکی از قطب‌های ورزش تیراندازی در کشور است که علاقمندان بسیاری را به این رشته جذب و استعدادهای خوبی را کشف و شناسایی کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه‌هایی که امسال در دستور کار هیئت قرار گرفته، امیدواریم امسال موفق به کسب عنوان خوبی در کشور شویم.

جمشیدی تصریح کرد: راه‌اندازی هیئت شهرستان‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی، مربیگری، داوری و بازآموزی و برگزاری مسابقات و رکوردگیری ماهانه می‌تواند از جمله فعالیت‌های این هیئت در جهت پیشرفت این ورزش شود.

وی عنوان کرد: بهترین سن جهت آغاز فعالیت‌های تیراندازی 13 تا 15 سالگی توصیه می‌گردد، زیرا فرد باید توان نگهداری سلاح را داشته و از قدرت کامل جسمانی برخوردار باشد.

جمشیدی گفت: نرمش‌های ابتدایی و حرکات اصلاحی پس از تیراندازی بهترین راه جلوگیری از بروز آسیب‌دیدگی در تیراندازی است.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: امسال اعتبارات اختصاص یافته به ورزش استان را بر اساس شاخص‌های تعریف شده هزینه می‌کنیم تا حق شخص یا تیمی ضایع نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اذعان کرد: توجه اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر به توسعه تمامی رشته‌های ورزشی، ظرفیت‌های بالای ورزش استان و بر شناسایی استعدادهای جوانان ورزشکار در استان بوشهر متمرکز شده است.

وی یادآور شد: تلاش داریم با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی زمینه‌های توسعه هیئت‌های ورزشی را در استان بوشهر فراهم کنیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول