اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کرمان:

تلاش برای باسوادی جامعه یک معروف است

خبرگزاری فارس: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امروز تلاش برای باسواد کردن جامعه یک معروف و بی‌سواد برای جامعه یک نقص است، بنابراین تلاش در این راه مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.

تلاش برای باسوادی جامعه یک معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، محمدحسین حسینی‌صادق بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش انار اظهار داشت: سال تحصیلی جدید امسال را متمایز از سال‌های قبل آغاز کردیم و در شهرستان انار نیز با کمترین مشکل مواجه بودیم.

وی افزود: امروز تلاش برای باسواد کردن جامعه یک معروف و بی‌سواد برای جامعه یک نقص است، بنابراین تلاش در این راه مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.

حسینی‌صادق تصریح کرد: هدف سوادآموزی تنها خواندن و نوشتن نیست، بلکه تغییر رفتار و نگرش در راستای اهداف خلقت انسان‌ها شامل افزایش بینش دینی، بصیرت افزایی، تحکیم خانواده و ... است.

وی خواستار مطالبه فرمان مقام معظم رهبری در زمینه سوادآموزی از سوی نماینده ولی‌فقیه و اجرای مصوبه 595 شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی فرماندار در شهرستان انار شدند.

حسینی‌صادق خاطرنشان کرد: در استان کرمان براساس قانون مصوبه شورای عالی فرهنگی با همکاری تمام ادارات، نهادها و مردم تا پایان سال 92 معضل بی‌سوادی به صفر می‌رسد.

مجید اعتمادی فرماندار شهرستان انار نیز در این نشست گفت: سوادآموزی پایه یک آموزش مطلوب است و امیدواریم به زودی جشن پایان بی‌سوادی را در شهرستان انار برگزار کنیم.

وی افزود: با توجه به فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری در امر سوادآموزی باید تمام ارگان‌ها و نهادهای دولتی امر بسیج شوند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول