اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

افراط و تفریط مشکل اجرای امر به معروف است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: افراط و تفریط، جزیره‌ای عمل کردن و نبود برنامه جامع مشکل اجرای امر به معروف و نهی از منکر است.

افراط و تفریط مشکل اجرای امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر، لازم و ملزوم یکدیگر هستند و اگر با مصادیق منکر برخورد می‎شود، باید در مصادیق معروف هم کارهای زیادی صورت گیرد.

وی با اشاره به مشکلاتی همچون افراط و تفریط، جزیره‎ای عمل کردن و نبود برنامه جامع در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: در جامعه ما افراط و تفریط به اشکال مختلف صورت گرفته و نبود برنامه‎ریزی باعث کاهش عملکرد شده است.

قناعت با بیان اینکه ما علت اصلی مسئله را رها کرده‎ایم و به دنبال معلول هستیم اضافه کرد: باید ابتدا از خود شروع کنیم و در گام اول به خویش بپردازیم زیرا اگر بتوانیم خود را اصلاح کنیم، بدون شک جامعه نیز از ما الگو خواهد گرفت و مشکلات در این زمینه حل خواهد شد.

استاندار گلستان افزود: باید در این زمینه یک برنامه مشخص و مدون داشته باشیم تا اثرات آن در جامعه بروز کند.

قناعت افزود: در کشور در این مورد، وحدت رویه وجود ندارد و استان یک تصمیم می‎گیرد و مرکز هم به ادارات خود دستورالعمل‎های دیگری برای احیای این دو فریضه ابلاغ می‎کند و در نهایت دستگاه‎های استانی نیز نمی‎دانند کدام را اجرا کنند.

وی گفت: باید از موازی‎کاری‎ها خودداری و برنامه مدون برای استان تعریف کنیم و در جلسات به صورت کاربردی صحبت و تبادل نظر شود و درباره عملیاتی شدن برنامه‎ها، بیش‎تر صحبت کنیم.

استاندار گلستان افزود: از ظرفیت اساتید دانشگاهی استان نیز در این مسئله به خوبی استفاده نشده و از طرفی رسانه‎ها و مطبوعات باید بیش از گذشته کار کنند زیرا تأثیر کار آنان بیش از سایر بخش‎ها خواهد بود.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول