اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه نخست امسال صورت گرفت

پوشش 600 سوادآموز جیرفت در طرح آموزش فرد به فرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش جیرفت گفت: در نیمه نخست سال جاری 600 نفر در شهرستان جیرفت از طریق طرح آموزش فرد به فرد زیر پوشش سوادآموزی قرار گرفتند.

پوشش 600 سوادآموز جیرفت در طرح آموزش فرد به فرد

پنجعلی رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: آموزشیارانی که با آموزش و پرورش جیرفت همکاری دارند، در صورت تشکیل یک کلاس سوادآموزی از تاریخ تشکیل کلاس حکم آنها قراردادی می‌شود.

وی افزود: به دلیل کاهش نرخ بی‌سوادی در منطقه بیشتر فعالیت‌های سوادآموزی از طریق بخش خصوصی (فرد به فرد) در حال برگزاری است.

رئیسی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح آموزش فرد به فرد کاهش و از بین بردن بی‌سوادی است، تصریح کرد: در نیمه نخست سال جاری 600 نفر در شهرستان جیرفت از طریق این طرح زیر پوشش فعالیت‌های سوادآموزی قرار گرفتند.

رئیس اداره سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش جیرفت با بیان اینکه این طرح از تیر ماه سال جاری آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه دارد خاطر نشان کرد: سال گذشته 474 نفر سوادآموز در کلاس‌های آموزش فرد به فرد شرکت کردند.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول