اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان:

کلنگ‌زنی کتابخانه چوئبده/ کتابخانه ولی عصر آبادان بازگشایی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان از بازگشایی کتابخانه حضرت ولی عصر(عج) آبادان خبر داد.

کلنگ‌زنی کتابخانه چوئبده/ کتابخانه ولی عصر آبادان بازگشایی می‌شود

بیژن طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: همزمان با هفته کتاب در شهرستان آبادان برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها ارائه خدمات خاص به اقشار مختلف اجتماع از جمله افراد نابینا، کم بینا و ناشنوا در هفته کتاب شهرستان آبادان همزمان با سراسر کشور است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبادان ادامه داد: همایش تجلیل از خدمات حوزه کتاب و کتابخوانی، عضویت رایگان در یکی از روزهای هفته کتاب برای همه شهروندان آبادانی، آذین‌بندی و چراغانی کتابخانه‌های عمومی شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در منطقه است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف در این هفته گفت: بازگشایی کتابخانه حضرت ولی عصر(عج)، محوطه سازی و بهسازی این کتابخانه در منطقه ایستگاه 12 شهرستان آبادان با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال از جمله این پروژه‌ها است.

طهماسبی در همین خصوص ادامه داد: بهره‌‌برداری از تجهیزات جدید کتابخانه‌های شهرستان آبادان با اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال و کلنگ‌زنی کتابخانه چوئبده با اعتباری یک میلیارد ریالی از محل اعتبارات تملک و دارایی از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبادان همزمان با هفته کتاب است.

وی در پایان گفت: درج جملات شیوا و رسا از بزرگان و عالمان دینی در مزیت کتاب و کتاب خوانی بر روی سربرگ ارگان‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان آبادان از روز 17 تا 24 آبان ماه سال جاری همزمان با هفته کتاب پایان بخش برنامه‌های هفته کتاب در کتابخانه‌های عمومی آبادان است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول