اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کتابخانه‌های چالوس:

مجمع خیران کتابخانه‌ساز چالوس ثبت شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره و دبیر انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان چالوس گفت: مجمع خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان چالوس به ثبت رسید.

مجمع خیران کتابخانه‌ساز چالوس ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، رودابه آزادیان گفت: کمک به انتشار و چاپ کتاب، همراهی و برنامه‌ریزی به منظور تشویق و ترغیب جوانان به مطالعه مفید و همچنین استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان در ساخت و تجهیز کتابخانه‌های عمومی از جمله اهداف تاسیس این مجمع هستند.

آزادیان تصریح کرد: این انجمن پس از تدوین اساسنامه و مشخص شدن اعضای هیئت موسس و هیئت امنای با شماره ثبتی 235 در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رسما به ثبت رسید و از این پس خیرین می‌توانند با هماهنگی و همراهی این مجمع در ساخت و تجهیز کتابخانه عمومی مشارکت کنند.

دبیر انجمن کتابخانه‌های عمومی چالوس اظهار داشت: در جلسه‌ای که در اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان با حضور خیرین شهرستان تشکیل شد اعضای هیئت مدیره این مجمع به مدت دو سال انتخاب شدند و تمامی اوراق بهادار و اسناد تجاری از قبیل چک و سفته و برات و همچنین نامه‌های اداری و عادی با امضای رئیس هیئت مدیره و نائب رئیس و خزانه‌دار معتبر است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی چالوس خاطرنشان کرد: در رای‌گیری که به موجب انتخاب اعضای هیئت مدیره صورت گرفت آقایان حمزه علی شیخالاسلامی و اسحاق میارکنی به عنوان رئیس و نائب رئیس هیئت مدیره و ویدا صیادی‌نژاد به عنوان مدیرعامل انتخاب شدند.

وی افزود: صدیقه تبریزیان نیز به عنوان خزانه‌دار و منشی هیئت مدیره و رحمت‌الله الیکایی به عنوان عضو اصلی انتخاب شدند.

آزادیان در بخش دیگر صحبت‌های خود اشاره‌ای به واقعه غدیر و انجام برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان چالوس داشت و گفت: غدیر روز کمال دین و اتمام نعمت در سایه تداوم خط رسالت در شکل و قالب امامت است و هیچ روزی در طول سال فرخنده‌تر و مبارک‌تر از این روز مقدس نزد شیعیان اهل بیت نیست.

وی افزود: به مناسبت فرا رسیدن عید فرخنده غدیرخم کتابخانه عمومی چالوس اقدام به تزئین و آذین‌بندی کتابخانه کردند و همچنین با همکاری مدرسه نهضت و کانون خوشنویسان، مسابقه خط و نقاشی در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی برگزار شد.

مسئول کتابخانه‌های عمومی چالوس تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه بیش از 60 نفر بودند که از آنان پذیرایی به عمل آمد و به صاحب بهترین اثر جایزه‌ای از طرف کتابخانه اهدا شد.

انتهای‌پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول