اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری 2 کتابخانه برای نابینایان دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: در استان چهارمحال و بختیاری دو کتابخانه ویژه برای نابینایان وجود دارد.

چهارمحال و بختیاری 2 کتابخانه برای نابینایان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز صادقی ظهر امروز در دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با جمعی از نابینایان این استان، اظهار داشت: در استان چهارمحال و بختیاری برای نابینایان دو کتابخانه احداث شده است که در دو شهرستان شهرکرد و بروجن مستقر است.

وی با اشاره به وجود سه کتابخانه تخصصی نابینایان در کشور، گفت: نخستین کتابخانه تخصصی برای نابینایان در این استان احداث شده است که اکثر امکانات برای نابینایان و کم‌بینایان در این کتابخانه وجود دارد.

صادقی تعداد اعضای این کتابخانه را 427 نفر عنوان کرد و گفت: در این کتابخانه‌ها 535 کتاب بریل نگهداری می‎شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری از وجود یک هزار و 545 کتاب بریل در این استان خبر داد و گفت: مسئولان کمک کنند و درباره خرید کتاب مساعدت بیشتر داشته باشند.

وی ترویج فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف مردم را از ضروریات مهم جامعه امروز برشمرد و گفت: تاکنون نتوانسته‌ایم آنگونه که شایسته است فرهنگ مطالعه را در جامعه رواج دهیم.

صادقی اظهار داشت: دین مبین اسلام بر توجه و اهتمام وی‍ژه به فرهنگ مطالعه و تفکر تاکید خاص دارد و ما نباید از این مهم غافل باشیم.

وی جلب مشارکت عمومی در توسعه و تجهیز کتابخانه‌ها را مهم دانست و ادامه داد: باید زمینه را برای جلب مشارکت‌های مردمی در این زمینه فراهم کنیم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول