اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با هفته کتاب

زندانیان سمنانی کتابخانه‏دار می‏شوند

خبرگزاری فارس: کتابخانه مشارکتی اداره کل زندان‏های استان سمنان و 3 مرکز مطالعه شهری هم‏زمان با هفته کتاب در سمنان افتتاح می‏شود.

زندانیان سمنانی کتابخانه‏دار می‏شوند

مدیرکل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان به تشریح برنامه‏های هفته کتاب و کتاب‏خوانی در استان سمنان پرداخت و اظهار داشت: یک باب کتابخانه مشارکتی با همکاری اداره کل زندان‏ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان در این هفته گشایش می‏یابد.

امیرعلی عموزاده همچنین از گشایش سه مرکز مطالعه شهری با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری سمنان و کتابخانه عمومی شهر درجزین در هفته کتاب خبر داد.

مدیرکل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان بهره‏برداری از سالن مطالعات کتابخانه عمومی سمنان، تجهیز کتابخانه‏های عمومی این استان در قالب امکانات سخت‏افزاری و کتاب با برآورد 60 میلیون ریال، بهره‏برداری رسمی از نرم‏افزار مشرق در کتابخانه‏های عمومی استان با حضور مسئولان و تدوین و رونمایی اسناد راهبردی کتابخانه‏های عمومی استان را از دیگر برنامه‏های هفته کتاب دانست.

وی برگزاری نشست خبری با رسانه‏ها، تدوین برنامه بازدید دانش‏آموزان مدارس استان سمنان از کتابخانه‏های عمومی با همکاری سازمان آموزش و پرورش، اجرای برنامه ملاقات کتابداران و اعضای کتابخانه عمومی با مقامات استانی و شهرستانی شامل دیدار با امام جمعه، استاندار، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، خانواده معظم ایثارگران، شورای شهر و ... را از دیگر برنامه‏ها دانست.

وی تقدیر از کارشناس و خدمت‏گذار نمونه استان سمنان، تجلیل از اساتید برجسته کتابداری که بیشترین تعامل و همکاری را در امر توسعه کتاب و کتابخوانی با اداره کل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان داشته‎‏اند و تقدیر از نویسندگان و مؤلفان برگزیده و خبرنگاران رسانه‏های استانی و محلی استان سمنان را از برنامه‏های هفته کتاب عنوان کرد.

مدیرکل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان همچنین تقدیر از خردسال‏ترین و مسن‏ترین عضو کتابخانه‏ها، تقدیر از فعالیت‏های فوق برنامه‏ای برتر کتابخانه‏های عمومی و تقدیر از مادران و زنان خانه‏دار عضو فعال کتابخانه را از دیگر برنامه‏ها دانست.

عموزاده از برگزاری گردهمایی کتابداران و همچنین نخستین نشست شهرداران شهرهای استان سمنان با مشارکت استانداری، عضویت رایگان در کتابخانه‏های عمومی استان، برگزاری شب شعر استانی شعر کتاب خبر داد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول