اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان عنوان کرد

گله‌مندی دینداران از دعوت بعضی افراد در صدا و سیمای گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: دینداران از دعوت بعضی از اساتید و روحانیون در برنامه‌های صدا و سیمای مرکز گیلان گله‌مند هستند.

گله‌مندی دینداران از دعوت بعضی افراد در صدا و سیمای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محسن نصرپور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به محتوای برنامه‌های صدا و سیمای مرکز گیلان، اظهار کرد: تلاش می‌شود از نظر ارزشمند و هدایت‌های مدبرانه آیت‌الله قربانی در برنامه‌های صدا و سیمای مرکز گیلان استفاده شود.

وی به دستورالعمل ابلاغی از تهران به صدا و سیمای مرکز گیلان اشاره کرد و افزود: برنامه‌های صدا و سیما در ایام محرم باید از تحریف واقعه عاشورا خالی باشد و دعوت از اساتید و روحانیون در برنامه‌ها با هماهنگی آیت‌الله قربانی انجام می‌شود.

نصرپور با بیان اینکه دینداران از برخی اساتید و روحانیونی که به برنامه‌های صدا و سیمای مرکز گیلان دعوت می‌شوند گله‌مند هستند، تصریح کرد: سطح سواد بعضی از اساتید و روحانیون پاسخگوی مسائل به لحاظ علمی نیست.

این مسئول در ادامه رابطه صدا و سیمای مرکز گیلان با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: حوزه معاونت فرهنگی ستاد احیا در مورد اجرای برنامه‌ها با موضوع ارزش‌ها و امر به معروف همکاری خوبی با صدا و سیمای مرکز گیلان دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان همچنین با اشاره به عملکرد این سازمان در 6 ماه نخست سال جاری در مورد امر به معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: مدت یک‌هزار و 356 دقیقه برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر در صدای مرکز گیلان تولید و پخش شده است.

وی پخش یک‌هزار و 100 دقیقه برنامه در سیما و تهیه 346 دقیقه خبر با موضوع امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز گیلان در 6 ماه نخست سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: بعضی از برنامه‌ها به منظور حفظ ارزش‌ها و هنجارهای اسلامی در صدا و سیمای مرکز گیلان تولید و پخش شده و به دلیل اینکه با امر به معروف ارتباط نداشته، آن را در عملکرد سازمان ارائه نکردیم.

نصرپور با تاکید بر تولید و اجرای برنامه‌ها در ایام محرم با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در صدا و سیمای مرکز گیلان، اظهار کرد: تهیه‌کنندگان، کارگردانان و نویسندگان برنامه‌های صدا و سیما نشستی با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان در مورد ساخت برنامه‌ها برگزار می‌کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان تهیه متن برای گویندگان و مجریان به منظور قرائت و گفتار بین برنامه‌ها، برگزاری میزگرد با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران درباره امر به معروف، مصاحبه و گفت‌وگوی هدایت شده با مردم درباره حجاب و امر به معروف، تهیه گزارش با موضوع تذکر زبانی، پخش سخنرانی بزرگان، علما و شخصیت‌های برجسته و محوری استان را از برنامه‌های ایام محرم در این سازمان برشمرد.

وی پخش زیرنویس فرمایش ائمه اطهار (ع)، امام (ره) و مقام معظم رهبری در مورد امر به معروف، فضاسازی تبلیغی پشت صحنه صدا و سیما مناسب با ایام محرم و امر به معروف و همچنین انجام مصاحبه و تهیه گزارش از مدیران شهری، نخبگان، ائمه جمعه و اساتید دانشگاه با هدف تبیین و ترویج امر به معروف و پوشش خبری برنامه‌های هفته احیا با هماهنگی ستاد احیای استان را از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای مرکز گیلان در ایام محرم اعلام کرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول