اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

امر به معروف و نهی از منکر راه مبارزه با ناهنجاری‌های جامعه است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، تنها راه مبارزه با ناهنجاری‌ها در جامعه است.

امر به معروف و نهی از منکر راه مبارزه با ناهنجاری‌های جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی صبح امروز در سومین همایش تبیین رویکرد، راهبردها و توانمندسازی ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای است که بر انسان‌ها تأثیر گذاشته و آنها را به اوج بندگی می‌رساند و ناپاکی‌ها را از قلب آنها جدا می‌کند.

وی افزود: ما مکلف هستیم از این فریضه الهی دفاع کنیم و آن را در عقل و قلب و تمام امورات زندگی خود آمیخته تا جامعه به سمت عدل الهی سوق پیدا کند.

نارویی با اشاره به حادثه تروریستی چابهار تصریح کرد: دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی در ایجاد ناامنی در ایران اسلامی ناکام خواهند ماند و اقدامات تروریستی آنان نمی‌تواند خللی در عزم استوار مردم وارد کنند.

وی ادامه داد: اقدام تروریستی دشمنان ایران اسلامی در نماز جمعه چابهار در حالی صورت گرفت که صفوف به هم فشرده ملت ایران نقشه‌های شوم دشمنان را در اعمال تحریم علیه این نظام مقدس خنثی کرده و آنان را در دستیابی به هدف خود در تضعیف ایران اسلامی ناکام گذاشته است.

وی به طرح انتقال آب از دریای عمان به سیستان اشاره کرد و بیان داشت: همه ما باید با تمام توان در اجرای این طرح تلاش کنیم تا شاهد آبادانی استان پهناور سیستان‌وبلوچستان باشیم.

استاندار سیستان‌وبلوچستان از سردار شوشتری و سردار لکزایی به عنوان انسان‌هایی خداشناس، عالم و پر تلاش در عرصه ترویج فرهنگ اسلامی یاد کرد و گفت: کارها و تلاش‌هایی که این دو عزیز از دست رفته در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر انجام داده‌اند باید در سرلوحه کار تمامی مدیران و مسئولان قرار گیرد.

نارویی با اشاره به انتصاب فرمانداران شهرستان‌های نیکشهر و زابل افزود: ما در انتصاب فرمانداران سعی کرده‌ایم از نیروی بومی و آشنا به موقعیت منطقه استفاده کنیم زیرا آنها بیشتر می‌توانند با مردم آن منطقه ارتباط برقرار کرده و به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول