اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی:

محدوده امر به معروف و نهی از منکر نباید محدود شود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: محدوده امر به معروف و نهی از منکر نباید محدود شود بلکه باید شامل کارهایی شود که در جامعه اتفاق می‌افتد.

محدوده امر به معروف و نهی از منکر نباید محدود شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده در همایش توجیهی آموزش مسئولان و فعالان امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی که در سالن امام علی (ع) نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: بحث امر به معروف تنها عفاف و حجاب نیست، حجاب و عفاف تنها یکی از شاخه‌های امر به معروف است و شرایط خاص و ویژه‌ای دارد و هر چه ما در مورد امر به معروف بدانیم باز هم کم است و لازمه آن این است که خودمان پایبند به این اصل و شرایط باشیم.

وی افزود: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر سبب می‌شود تا جامعه از پلشتی‌ها و نابسامانی‌ها به سمت نظم و انسجام حرکت کند و اهداف متعالی نیز به سرعت تحقق یابد.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: برای نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر تقبیح منکر و تمجید معروف در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

جلال‌زاده با بیان اینکه اصل تربیت فرزندان از خانواده آغاز می‌شود و ستون خانواده را محکم‌تر می‌کند، اضافه کرد: خانواده منشاء بسیاری از موفقیت‌ها و ناکامی‌های اجتماعی است از این رو تحکیم بنیان خانواده در جامعه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی بر همکاری تمام مسئولان در این فریضه تاکید و تصریح کرد: ما مسئولان باید به حدی فضا را باز کنیم تا مردم بتوانند به مسئولان تذکر دهند و اگر این فرهنگ در جامعه ما نهادینه شود لازم نیست تا ستادهای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: در شرایط حاضر با توجه به فضای باز به وجود آمده مردم می‌توانند به مسئولان خود تذکر لسانی بدهند بنابراین مسئولان نیز باید سعه‌صدر داشته باشند تا تذکرات مردم را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی هر کسی به شبکه اطلاعاتی وصل می‌شود قدرت و تاثیرگذاری آن را بیشتر لمس می‌کند لذا مسئولان باید تلاش کنند تا ببینند که در این جامعه شبکه‌ای چه کارهایی می‌شود انجام داد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول