اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری بوشهر:

رویکرد مدیریت پسماند در بوشهر بر اساس الگویی مناسب باشد

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری بوشهر گفت: رویکردی که در مدیریت پسماند در شهر بوشهر انتخاب می‌شود باید بر اساس الگویی مناسب و متناسب با این شهر باشد.

رویکرد مدیریت پسماند در بوشهر بر اساس الگویی مناسب باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدابراهیم فروزانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رویکرد همچنین باید به گونه‎ای باشد که به الگوی انتخاب شده در دیگر شهرهای کشور پاسخ داده باشد.

وی افزود: طبق مصوبه موجود مدیریت پسماند در شهرهای ساحلی و شهرهای خاص باید با سیستم‎های کاملا مدرن انجام شود این در حالی است که به دلیل هزینه‎های بالا شهرداری به تنهایی از عهده آن برنمی‎آید.

فروزانی ادامه داد: مطالعات لازم در این زمینه انجام شده، ولی تا زمانی که رویکرد مناسبی در این زمینه نداشته باشیم اقدامات در این راستا تاثیرگذاری لازم را نخواهد داشت.

این مسئول تاکید کرد: وضعیت شهرهای استان بوشهر با هم متفاوت است و مسائل هر شهر باید با توجه به وضعیت آن شهر دیده شود.

سرپرست شهرداری بوشهر یادآور شد: شبه جزیره بودن شهر بوشهر، ساختار سکونت‌گاه‎ها، آبگیر بودن شهر و پست بودن زمین‎ها موجب شده است مدیریت پسماند و جمع‎آوری زباله در این شهر با مشکلات زیادی همراه باشد.

فروزانی گفت: سایت دن پسماند یکی از مشکلات اساسی شهر است و سایت جدیدی نیز که براری این امر در نظر گرفته شده با مشکلاتی همراه است که اگر به صورت کارشناسی و اساسی اجرا نشود مشکل‎ساز خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: جمعیت شهر بوشهر بین 180 تا 200 هزار نفر است که 600 میلیون تومان از یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبارات جاری و پرسنلی شهرداری بوشهر صرف مدیریت پسماند در بوشهر می‎شود.

این مسئول اذعان داشت: در این زمینه با مشکلات زیادی مواجه هستیم و شهرداری به تنهایی نمی‎تواند پسماند را مدیریت کند و نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان به ویژه در بخش اعتباری است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول