اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره حفاظت محیط زیست بوکان:

طرح جامع مدیریت پسماند بوکان تصویب شد

خبرگزاری فارس: حفاظت از محیط زیست بوکان گفت: طرح جامع مدیریت پسماند بوکان به تصویب رسید.

طرح جامع مدیریت پسماند بوکان تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان محمد احمدی ظهر امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بوکان که به منظور مدیریت صحیح پسماندهای شهری، بیمارستانی در سالن جلسات فرمانداری این شهر تشکیل شد، اظهار داشت: با تصویب طرح جامع مدیریت پسماند بوکان شاهد دفن اصولی پسماند در این شهر خواهیم بود.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته در این زمینه، تصریح کرد: این طرح با اعتبار 25 میلیارد ریال در شهرستان بوکان اجرا می‌شود.

احمدی با اشاره به تولید روزانه 165 تن زباله در این شهرستان، افزود: در اجرای این طرح ضمن تعیین مکانی جدید برای دفن زباله کلیه مراحل جمع‌آوری، انتقال، دفن و نحوه بازیافت آن به صورت مهندسی و فنی اجرا خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه چشمه‌های آب پناهگاه حیات وحش دشت «سوتاو حمامیان» بوکان توسط جمعی از دوستداران محیط زیست، از وجود زباله پاکسازی شد، ادامه داد: با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان، جوانان جمعیت هلال احمر، کارکنان اداره حفاظت محیط زیست و تعدادی از علاقمندان به محیط زیست، چشمه‌های «کانی دار» و «کانی چراغ»، واقع در دشت سوتاو حمامیان بوکان نیز از وجود مواد زائد پاکسازی شد.

احمدی گفت: این چشمه‌ها، جزو آبشخورهای پرنده نادر میش مرغ به ویژه در فصول گرم سال محسوب می‌شوند.

خاطرنشان می‌شود در این جلسه مصوبات جلسه قبل، مسائل و مشکلات موجود از جمله مدیریت پسماندهای پزشکی مطب‌های سطح شهر به عنوان پسماند ویژه، برخورد قانونی با تخلیه‌کنندگان نخاله‌های ساختمانی در محل‌های غیرمجاز و آخرین اقدامات صورت گرفته در ارتباط با محل جدید دفن زباله در شهرستان بوکان مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه صورت پذیرفت.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول