اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد خبر داد

تعیین تکلیف مدیریت پسماندها در دستگاه‌های متولی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد ساماندهی وضعیت پسماندهای تولیدی مراکز و تعیین تکلیف نحوه مدیریت بر پسماندها در دستگاه‌های متولی را از مهم‌ترین برنامه‌های شهرستان خلخال اعلام کرد.

تعیین تکلیف مدیریت پسماندها در دستگاه‌های متولی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی صبح امروز در اولین کارگاه آموزشی مدیریت پسماند‌های شهرستان پارس‌آباد بر رسیدگی به وضعیت پسماندهای تولیدی مراکز مختلف شهرستان تاکید کرد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد در خصوص نحوه مدیریت پسماندها در شهرستان اظهار داشت: این وظیفه اکنون به دستگاه‌های مسئول در هر حوزه واگذار شده.

این مسئول ادامه داد: نظارت بر پسماندهای کشاورزی، پزشکی، صنعتی و... به ترتیب بر عهده جهاد کشاورزی، علوم پزشکی و صنعت و معدن و تجارت و به همین ترتیب سایر دستگاه‌های مربوطه است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس‌آباد نیز در این کارگاه به ارائه گزارشی از روند اجرای مصوبات نشست کار‌گروه و مسایل و مشکلات پسماندها پرداخت.

محمد مجرد همچنین خواستار تسریع در انتقال پسماندهای شهرستان به محل دفن نهایی زباله و ساماندهی وضعیت محل‌های دفن قبلی و رفع مشکلات بهداشتی محل های مذکور شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کارگاه آموزشی مدیریت پسماند در پارس‌آباد با حضور دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا و جمعی از مسئولان شهرستان‌ پارس‌آباد برگزار شد و در پایان از 20 نفر از فعالان و تلاشگران در زمینه ساماندهی پسماند‌ها با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول