اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

خدمت به مردم مهم‌ترین شاخصه مدیریت اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: خدمت صادقانه به مردم مهم‌ترین شاخصه مدیریت اسلامی است.

خدمت به مردم مهم‌ترین شاخصه مدیریت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی این شهرستان اظهار کرد: رمز ماندگاری مسئولان در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم است و باید به گونه‌ای عمل کنند که مردم از آنها به نیکی یاد کنند.

وی با بیان اینکه پست‌ها و مقام‌ها برای مدیران ماندنی نیستند، افزود: پیامبر اکرم (ص) همواره بر مدارای با خلق تأکید کرد و ما نیز باید با مردمی که به مدیران و کارمندان مراجعه می‌کنند با خوشرویی و مهربانی برخورد کنیم.

امام جمعه آستارا خدمت صادقانه و بدون منت مسئولان و شوراها به مردم را مهم دانست و تصریح کرد: خداوند مسئولان را مرجعی برای خدمت به مردم قرار داده است، بنابراین باید قدر خدمت به مردم را بدانند و شکر این نعمت را همواره به‌جا آورند.

وی با بیان اینکه در تمام عرصه‌ها با برنامه‌ریزی مناسب، نظارت صحیح و وحدت به پیروزی رسیده‌ایم، ابراز کرد: در عرصه اقتصادی نیز با همین روش موفق‌ بوده و خواسته رهبر فرزانه انقلاب که اقتصاد مقاومتی است به ثمر می‌نشیند.

حافظ‌نیا با تصریح بر اینکه مسئولان باید همواره قانونمند بوده و تابع مقررات در خدمت‌رسانی به مردم باشند، خاطرنشان کرد: مسئولان ضمن پایبند بودن به قانون و اعمال مدیریت قانونی و منطقی در اداره‌ها باید رٱفت و مهربانی با مردم را نیز چاشنی کارهای خود قرار دهند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره استفاده از تولیدات ایرانی در راستای حمایت از سرمایه و تولید داخلی یادآور شد: مدیران باید طبق بیانات رهبر فرزانه انقلاب همواره تا جایی که مقدور است استفاده از کالای خارجی را به صفر برسانند و از تولیدات داخلی استفاده کنند.

امام جمعه آستارا با تاکید بر اینکه مدیران باید از هرگونه کم‌کاری و تکریم نکردن ارباب رجوع پرهیز کنند، افزود: مردم ولی‌نعمت مسئولان هستند و باید با تمام وجود و شبانه‌روزی وقت خود را صرف خدمت به مردم کنند و این عمل موجب خوشبینی مردم به نظام اسلامی می‌شود.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور تعدادی از مدیران جدید اجرایی آستارا از طرف فرماندار معرفی شدند.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول