اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه تبریز:

اختلاف آفتی است که باید از آن پرهیز کرد / خدمت به مردم در سایه وحدت قابل تحقق است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه تبریز با بیان اینکه هر کاری از جمله خدمت به مردم در سایه وحدت قابل تحقق است و وحدت حقیقی نیز در تبعیت از ولی‌فقیه تجلی می‌یابد، گفت: اختلاف آفتی است که باید از آن پرهیز کرد.

اختلاف آفتی است که باید از آن پرهیز کرد / خدمت به مردم در سایه وحدت قابل تحقق است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویز آژیده امشب در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به 32 ماه مسئولیت خود در سمت معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، افزایش سطح تعامل با فرمانداران و مدیران سیاسی، اهتمام به موضوع کارگروه فرهنگی اجتماعی استان، تلاش برای برگزاری شایسته انتخابات مجلس نهم و ایجاد فضای سالم و صمیمی در محیط کار را از جمله مهم‌ترین اقدامات این معاونت ذکر کرد و از همکاری مدیران و کارکنان استانداری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی قدردانی کرد.

وی مدت 32 ماه خدمت در معاونت سیاسی استانداری را موجب مباهات خود دانست و افزود: در این مدت سعی کردیم تعامل خوب با دیگر دستگاه‌ها داشته باشیم که اگر قصوری در این زمینه‌ها به وجود آمده باید از دوستان عذرخواهی کنم.

آژیده گفت: یکی از مسئولیت‌های ما در استانداری و پست معاونت سیاسی تعامل با فرمانداران و بخشداران بود که به فضل الهی در حد مناسبی این همکاری صورت گرفت و نهایت تلاش وجود داشت تا وظایف محوله به نحو شایسته به سرانجام برسد.

رئیس دانشگاه تبریز افزود: خدمت در پست معاونت سیاسی فرصت‌های خوبی برای بنده ایجاد کرد تا بتوان با ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی استان آشنا شد.

آژیده تبعیت از ولایت فقیه را یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در تمام زمینه‌ها دانست و افزود: آنچه که امروز ملت ما را در دنیا به عنوان الگو مطرح کرده و بیداری اسلامی و توسعه ارزش‌های انسانی را به دنبال داشته است برگرفته از تفکر ناب و بی‌بدیل اسلامی است.

آژیده تصریح کرد: امروز بدون شک حاکمیت اسلام ناب در برابر حاکمیت آمریکایی به وسیله رهبری امام راحل، مقام معظم رهبری و پیروی هوشمندانه مردم عامل اصلی پیروزی ملت ایران در تمام دنیا است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران که امروز موجب بیداری اسلامی در دنیا و منطقه شده و توسعه ارزش‌های اسلامی و انسانی را به دنبال داشته، منحصر به ایران و مسلمانان نیست بلکه متعلق به همه دنیا و بشریت است.

رئیس دانشگاه تبریز تاکید کرد: دشمن در همه حال از تمام توان خود برای ضربه زدن به وحدت و همدلی در کشور استفاده می‌کند و به همین دلیل باید مسئولان و مردم با هوشیاری و آگاهی هرچه تمام‌تر ضمن شناسایی دسیسه‌های دشمن در این بخش با آنها مقابله کرده و از وحدت کنونی در جامعه حفاظت کنند.

وی اطاعت از ولایت فقیه و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، حرکت در راستای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و بنیانگذار فقید آن حضرت امام خمینی(ره) همراه با از خودگذشتگی و حفظ وحدت را از مهم‌ترین عواملی ذکر کرد که به طور قطع به شکست توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن و استکبار جهانی منجر خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول