اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی الوند:

خدمت به مردم به تعامل میان مسئولان نیاز دارد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی الوند گفت: در راستای خدمت‌رسانی به مردم و نظام باید بین مسئولان و دستگاه‌های اجرای تعامل و همکاری برقرار کرد.

خدمت به مردم به تعامل میان مسئولان نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، محمدتقی صفری بخشدار مرکزی الوند در جلسه شورای ادارات شهرستان البرز که در سالن اجتماعات فرمانداری البرز برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت هفته بسیج و روز 13 آبان اظهار کرد: در رویکرد مسئولان و دستگاه‌های اجرایی سه مبنا وجود دارد که لازمه پیشبرد اهداف، فعالیت‌ها و عملکرد مسئولان است.

وی نخستین مبنا را وجود رابطه مستقیم میان کالای مورد نیاز جامعه و نسبت تولید آن در کشور معرفی و تصریح کرد: باید میان کالاهای ارزشمند، اساسی و مورد نیاز مردم و تلاش در راستای تولید آنها رابطه مستقیم وجود داشته باشد.

بخشدار مرکزی الوند با تأکید بر تولید ملی که از سوی مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته، اذعان کرد: اقتصاد مقاومتی دومین مبنای عملکرد دستگاه‌های اجرایی است که این امر با توجه به مشکلات اقتصادی و فشارهای ناشی از تحریم‌ها برای جامعه امروز ایران در نظر گرفته شده است.

صفری با انتقاد از ایجاد تغییرات در روستاها عنوان کرد: شکل‌گیری تغییر و تحول در روستاها مثبت نبوده و ناهنجاری‌هایی را در مناطق روستایی فراهم کرده است.

وی بیان کرد: امید است با حمایت دستگاه‌های اجرایی و همکاری و تعامل میان مسئولان شهرستان البرز، بخشداری الوند بتواند بیش از پیش در خدمت نظام و مردم باشد.

محمدتقی صفری در پایان ضمن تقدیر از زحمات عبدالله موسوی بخشدار سابق شهر الوند از وزیر کشور، استاندار و مسئولان شهرستان البرز تشکر کرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول