اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

هنر مسئولان خدمت به مردم باشد نه اختلافات سیاسی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: بیانات مقام معظم رهبری انگیزه مسئولان برای خدمات را مضاعف کرد و در این شرایط نیز هنر مسئولان باید خدمت به مردم باشد نه دامن زدن به اختلافات سیاسی.

هنر مسئولان خدمت به مردم باشد نه اختلافات سیاسی

آیت‌الله علی اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با بیان اینکه سخنان و رهنمود‌های مقام معظم رهبری همواره باید سرلوحه و فصل‌الخطاب مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی قرار داشته باشد، اظهار کرد: راهبرد‌ها و سخنان اندیشمندانه و دلسوزان معظم‌له در مقطعی سخت انقلاب را از گزند توطئه‌ها و دسیسه‌ها محفوظ داشته است.

وی با اشاره به اینکه گاهی ممکن است برخی اختلافات بین مسئولان به جراید و رسانه‌ها کشانیده شود، که این به هیچ عنوان متناسب با یک جامعه توانمند و فرهیخته نیست، افزود: گسترس اختلافات همیشه موحب آزار و اذیت روحی و روانی مردم و دلسوزان نظام اسلامی می‌شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رسانه‌های معاند و ضد انقلاب همیشه با نقشه فریب‌ افکار عمومی و با ترفند دروغ‌پراکنی و شایعه‌سازی در صدد تشریح اختلاف‌ها و بازتاب غیر واقعی آن در جهان هستند، بیان کرد: در هر صورت چنین اختلافاتی نه تنها به نفع نظام نمی‌باشد بلکه موجب خدشه بر روند پیشرفت می‌شود.

اسلامی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی با توجه کامل و اشراف بسیار بالایی که بر روی مسائل داخلی و خارجی دارند و با روحیه معنوی و مقتدر خویش در چنین شرایطی وارد عرصه شده و مسئولان را به اتحاد و دوری از اختلافات دعوت می‌فرمایند که این امر معظم‌له راهگشای تمام موانع و مشکلات است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان و سران قوا نیز به فاصله بسیار کمی از تذکر دلسوزانه، حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری به فرمان ایشان لبیک گفته و عزم مجدد خویش را در خدمت به ملت جزم کردند، بیان کرد: در این قضایای اختلاف‌ها چیزی به جز یأس و ناامیدی برای معاندان و دشمنان نظام اسلامی نماند و اهداف آنان نیز ناکام شد.

اسلامی ادامه داد: هیچ یک از مسئولان نباید در هیچ زمانی با اختلاف و عدم تفاهم سبب فراهم آمدن خوراک تبلیغاتی برای دشمنان نظام اسلامی شوند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امیدواریم مسئولان و کارگزاران ایران اسلامی همواره با کسب توفیق‌ها در پی خدمت به ملت عزیز و ولایت‌مدار باشند، بیان کرد: هنر مسئولان و متولیان انقلاب اسلامی باید خدمت به مردم و دستگیری از محرومان باشد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول