اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

تغییر نیروها در شهرداری شوشتر برای افزایش خدمت‌رسانی به مردم است

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: تغییر نیروها در سطح شهرداری شوشتر باعث افزایش روحیه و توان برای خدمت‌رسانی به مردم می‌شود.

تغییر نیروها در شهرداری شوشتر برای افزایش خدمت‌رسانی به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر عصر امروز در مراسم تودیع و معابر چند معاون شهرداری شوشتر اظهار داشت: تغییر در نیروها امری عادی است و باید مدیر با نیروهای موجود خود بارها تیم شهرداری را نظم دهد تا بهترین نظم مورد نیاز در سطح شهرداری را پیدا کند و نیروها در مکانی که توانایی فعالی دارند قرار گیرند.

وی افزود: شهرداری شوشتر نیازمند توانمند و فعال است و برای رسیدن به بهترین ترکیب نیروهای شهرداری بارها دست به تغییر خواهم زد و در این باره مقتضیات زمان و نیازهای شهرداری نیز به شدت مورد توجه خواهد بود.

دُر با تاکید بر اینکه باید کوشید تا نیروهای کیفی در شهرداری شوشتر دارای سمت شوند، تاکید کرد: با تغییرات انجام شده در بخش تاکسیرانی و آتش نشانی در ماه‌های گذشته تحولی بزرگ در این قسمت‌ها ایجاد شده است و به این دلیل باید کوشید تا دیگر واحدهای شهرداری نیز مانند این دو بخش شوند.

شهردار شوشتر خاطر نشان کرد: مدیران قسمت‌های مختلف باید با شهردار در ارتباط باشند و روزانه و حتی روزی چند بار گزارش خود را به صورت شفاهی و مکتوب ارائه کنند و این بهترین راه برای رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف شهرداری شوشتر است.

وی با اشاره به تغییراتی در بخش خدمات شهری شوشتر گفت: محمود ملکی مدیر خدمات شهری شهرداری شوشتر تلاش بسیار زیادی انجام داده است ولی به دلیل بیماری قادر به فعالیت شبانه‌روزی نیست و در شرایط کنونی پرویز بهداروند به عنوان مدیر خدمات شهری معرفی می‌شود و ملکی نیز ناظر ویژه شهردار در بخش خدمات و تاسیسات شهری معرفی می‌شود که همه مدیران شهرداری باید با ناظران شهردار همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه از روابط عمومی شهرداری انتظار بسیار زیادی در انجام وظایف محوله وجود دارد، تاکید کرد: به منظور فعال‌تر شدن روابط عمومی شهرداری شوشتر مصطفی خادم سیدالشهدا به عنوان سرپرست روابط عمومی شهرداری شوشتر تعیین می‌شود.

دُر خاطر نشان کرد: سپاسدار مدیر اداری، رستم چرخاب مدیر دفتر شهردار،بهروز قاصد به عنوان مدیر واحد اجرائیات، احمد اوسی‌وند به عنوان همکار در بخش آتش نشانی، مرتضی حقیقت‌ به واحد شهرسازی،حسن صادقیان به واحد کارگزینی، محمودی به واحد ساختمانی، علیدادی به واحد شهرسازی و کوراوند به ناحیه سه شهرداری شوشتر منتقل شده‌اند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول