اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون اداره آموزش و پرورش خرمشهر:

فعالیت 251 واحد آموزشی به صورت دو شیفته / مدارس خرمشهر کمبودی ندارند

خبرگزاری فارس: معاون اداره آموزش و پرورش خرمشهر گفت: خرمشهر با فعالیت 251 واحد آموزشی دو شیفت هیچ‌گونه کمبودی در بخش آموزشی و تجهیزاتی مدارس ندارد.

فعالیت 251 واحد آموزشی به صورت دو شیفته / مدارس خرمشهر کمبودی ندارند

سیدمصطفی محمدی‌راد امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: هم‌اکنون تعداد 251 واحد آموزشی در مقاطع مختلف ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان به‌ صورت دو شیفت مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: از ابتدای سال تحصیلی جدید میز و نیمکت‌های مدارس این شهرستان را به صورت تک‌نفره در اختیار دانش‌آموزان قرار داده و در این زمینه مشکلات موجود را کاملاً برطرف کرده‌ایم.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی اداره آموزش و پرورش خرمشهر در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر کمبود امکانات در مدرسه ابتدایی مدیران امام خاطرنشان کرد: عکس‌های منتشر شده از این مدرسه در سایت‌های مختلف صحت ندارد و کذب محض است.

وی اضافه کرد: سال گذشته شاید چنین مشکلاتی آن هم در بخش روستایی شهرستان وجود داشت اما امسال هیچ‌گونه کمبودی در مدارس خرمشهر احساس نمی‌شود.

محمدی‌راد همچنین عنوان کرد: ابتدای سال تحصیلی جدید مدرسه‌ای در روستای غرب کارون با نام آزاده پرستو با مشکل کمبود میز و نیمکت رو به‌رو بود که تا پانزدهم مهرماه موفق به رفع این مشکل و تجهیز مدرسه آن شدیم.

وی با اشاره به جابگزین کردن میز و صندلی تک‌نفره به جای میز و نیمکت در کلاس‌های مدارس تصریح کرد: میز و نیمکت‌ها برای پایه ششم ابتدایی که جایگزین پنجم دبستان شده بسیار کوتاه بوده و مشکلات جسمی را برای آنها ایجاد می‌کرد به همین دلیل میز و صندلی‌های تک‌نفره را جایگزین آنها کردیم.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی اداره آموزش و پرورش خرمشهر همچنین عنوان کرد: مدرسه ابتدایی مدیران امام 10 کلاسه بوده و در حال حاضر با هیچ‌گونه کمبودی در وسایل آموزشی و تجهیزاتی رو به‌رو نیست.

وی در پایان اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان و قشر فرهنگی جامعه بوده و در این راستا بیش از پیش نیازمند تعامل و حمایت مسئولان شهری و استانی هستیم.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول