اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

ارائه پیشنهاد میزبانی اردبیل برای اجلاس پیر‌غلامان حسینی در سال گذشته

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: ما سال گذشته با هدایت‌ها و رهنمود‌های امام جمعه اردبیل، بزرگان و ریش‌سفیدان پیشنهاد میزبانی دهمین اجلاس را ارائه دادایم.

ارائه پیشنهاد میزبانی اردبیل برای اجلاس پیر‌غلامان حسینی در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری صبح امروز در نشست با ریش سفیدان و رؤسای دستجات عزاداری محلات شش‌گانه اردبیل اظهار داشت: بر اساس اولین تفاهمنامه استان با سازمان صدا و سیما که اردیبهشت ماه سال گذشته به امضا رسید مقرر شد این اجلاس به صورت بین‌المللی در اردبیل برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: از همان روز ستاد و مجموعه تشکیلاتی برگزاری این اجلاس شکل گرفت که در راس ستاد نماینده ولی فقیه در استان اردبیل قرار داشت که قائم مقامی این ستاد را نیز استاندار اردبیل عهده‌دار بود.

فرماندار اردبیل با اشاره به تشکیل کمیته اجرایی و مردمی، هماهنگی، تشریفات و تبلیغات، اطلاع‌رسانی و رسانه‌ها، کمیته پشتیبانی و تدارکات و امنیت و انتظامات یادآور شد: بعد از گذشت ماه‌ها امروز در آستانه برگزاری این اجلاس هستیم که باید تمام برنامه‌ریزی‌ها صورت گیرد و در روی صحنه با یک مدیریت صحیح و آبرومند بتوانیم تدبیر امور کنیم.

اکبری گفت:‌ اگر به موقع و به وقت در شناسایی عیوب و برطرف کردن آن ورود پیدا کنیم به یقین نقاط مثبت تقویت شده و نقاط ضعف برطرف خواهد شد.

این مسئول از رسانه‌ها و خبرنگاران نیز خواست با تقویت بخش‌های مثبت این همایش بین‌المللی قصور و کوتاهی‌های احتمالی را نیز به موقع تذکر دهند تا بتوانیم به صورت آبرومندانه این میزبانی را انجام دهیم.

رئیس کمیته هماهنگی دهمین اجلاس پیر‌غلامان حسینی در اردبیل بیان داشت:‌ تلاش شده گروه‌های مختلف هنری با تکیه بر آداب و رسوم سنتی عزاداری اردبیل سه‌شنبه از اولین ساعات میزبان میهمانان باشند که از خارج از کشور و استان‌های مختلف وارد استان اردبیل خواهند شد.

وی متذکر شد: تا پای پلکان هواپیما چه در هنگام ورود و چه در هنگام بدرقه برای حاضران در اجلاس دهم برنامه‌ریزی شده به طوری که قرار است از اولین ساعات روز سه‌شنبه که میهمانان ما وارد فرودگاه اردبیل می‌شوند با برنامه‌های هنری و حماسی و حسینی از آنها استقبال شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبری در پایان سخنان خود اذعان داشت: با بیرق حسینی، آواز و ریتم عزاداری، موسیقی همراه با غنای عزای حسینی و همچنین طبل و شیپور با سوز و گداز مداحان با همراهی ریش سفیدان و بزرگان محلات مختلف از میهمانان دهمین اجلاس پیر‌غلامان استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول