اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور استاندار اردبیل

پوستر دهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی رونمایی شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور استاندار اردبیل و دبیر دهمین اجلاس پیرغلامان حسینی و جمعی از اصحاب رسانه پوستر پیرغلامان حسینی در اردبیل رونمایی شد.

پوستر دهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در آیین رونمایی از این پوستر اظهار داشت: به فضل الهی مردم ولایت‌مدار استان اردبیل روزهای 15 تا 18 آبان میزبان پیرغلامان حسینی از کشور و جهان اسلام خواهند بود که در شهر مشهور به عاشقان سیدالشهدا و حضرت عباس (ع) برگزار شده و ابهت و عظمت این دیار را اعتلا خواهد داد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر اساس اعتقادات دینی مردم شکل گرفته است، افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب به غیر از اعتقاد راسخ به دین اسلام چیزی نداشت که با توسل به آن انقلاب اسلامی را به ثمر بنشاند و ما تنها با توکل بر خداوند و پایبندی به اعتقادات توانستیم در این صحنه پیروز شویم.

این مسئول بیان داشت: تحلیلگران غرب بعد از پیروزی انقلاب مات و مبهوت مانده بودند که این ملت با چه قدرتی توانست به رغم فشارها و تهدیدهای غرب در مسیر آرمانی خود پیروز شود در حالی که آنها از اصل مسلح شدن مردم ایران به قدرت ایمان و پیروی از ولایت غفلت کرده بودند.

رئیس شورای اداری استان با بیان اینکه غرب در آمار و احتمالات خود تحلیل‌های غلطی را از این کشور داشته و بر این اساس جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کرد، افزود: ما در این جنگ نابرابر نیز نشان دادیم که قدرت اصلی ما توپ و تانک و گلوله نبود بلکه قدرت ایمان بود که رزمندگان ما را در جنگ بر دشمن زبون غالب کرد.

این مسئول ادامه داد: در دوران سازندگی نیز ملت ایران با حفظ همین روحیه ایمان و اعتقاد در صحنه حاضر بوده و تبلوری از امدادهای غیبی الهی را نیز شاهد و ناظر هستیم.

وی اظهار داشت: از این مقطع سخت نیز که فشارهای اقتصادی دشمن مضاعف شده با تکیه بر همین ابزار توانمند بر دشمنان پیروز خواهیم شد و آنها بار دیگر با اهمیت توسلات ملت و ائمه اطهار آشنا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود بیان داشت: این ملت با تکیه بر این عنصر معنوی و لبیک‌گویی به رسول الله، فاطمه زهرا (س)،علی ابن ابیطالب و امام حسین (ع) پله‌های ترقی را به سرعت طی خواهد کرد و هرگز عقب‌گردی را در این مسیر نخواهیم داشت.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول