اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دریافت کارت شناسایی مداحی

پیرغلامان 60 سال به بالا نیازی به آزمون تعیین سطح ندارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پیرغلامان بالای 60 سال برای دریافت کارت شناسایی مداحی نیازی به شرکت در آزمون تعیین سطح ندارند.

پیرغلامان 60 سال به بالا نیازی به آزمون تعیین سطح ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی پیش از ظهر امروز در نشست با مداحان این استان، اظهار داشت: سازماندهی، تقویت و اصلاح امور مداحان، برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت مداحی و نظارت صحیح بر عملکرد ذاکران اهل بیت(ع) از اهداف اصلی برگزاری آزمون تعیین سطح مداحی در این استان است.

وی افزود: کارت‌های شناسایی پذیرفته‌شدگان در این آزمون بر اساس توانایی و شرایط پیش‌بینی شده با عناوین ستایشگر، ذاکر و مداح صادر می‌شود و در اختیار ذاکران اهل بیت قرار می‌گیرد.

اروجی با بیان اینکه پیرغلامان بالای 60 سال برای دریافت کارت شناسایی نیازی به شرکت در آزمون ندارند، افزود: کارت‌های شناسایی این گروه از مداحان به زودی صادر می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مداحان در آگاه‌سازی مردم نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند، گفت: مداحان عشق به امام حسین(ع) را در جامعه متبلور می‌کنند.

وی با بیان اینکه روحانیان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نقش برجسته‌ای در انتقال پیام عاشورا دارند، افزود: مداح موفق کسی است که دامنه اطلاعات خود را گسترش دهد.

اروجی خاطرنشان کرد: امروز کشور در وضعیت حساس قرار دارد، چراکه دشمن در حال تضعیف ارزش‌ها و ما به دنبال احیای آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه برای احیای ارزش‌های اسلامی حفظ گفتمان امام راحل(ره) لازم و ضروری است، گفت: دشمن امروز برای تضعیف ارزش‌های اسلامی تمام توان خود را به کار گرفته است و در این راستا بسیار فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول