اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان:

خودکفا شدن خانواده‌های تحت حمایت اولویت اصلی کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان گفت: توانمندسازی و خودکفا شدن خانواده‌های تحت حمایت این نهاد از اساسی‌ترین اولویت‌هاست که با پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال پایدار محقق می‌شود.

خودکفا شدن خانواده‌های تحت حمایت اولویت اصلی کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید اکبر عدنانی عصر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: حجم و کیفیت خدمات کمیته امداد نسبت به گذشته بهبود داشته و شاهد رضایت خاطر جامعه زیرپوشش هستیم.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات اقشار ضعیف و کم‌درآمد و توانمندسازی این خانواده‌ها در دستور کار کمیته امداد قرار دارد و برای دسترسی به اهداف مورد نظر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان با اشاره به اهمیت توانمندسازی خانوارهای مددجو خاطر نشان کرد: توانمندسازی و خودکفا شدن خانواده‌های تحت حمایت این نهاد از اساسی‌ترین اولویت‌هاست که با پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال پایدار محقق می‌شود.

وی از برخورداری 4 هزار خانوار مددجوی دشتستانی از تسهیلات کارگشایی و اشتغال‌زایی خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 4 هزار و 106 خانوار از تسهیلات کارگشایی امداد بهره‌مند شده‌اند.

این مسئول عنوان کرد: مبلغ هزینه شده برای تسهیلات کارگشایی در شهرستان دشتستان بالغ بر 14 میلیارد و 639 میلیون ریال بوده است.

عدنانی اضافه کرد: موارد مصرف وام‌های کارگشایی، درمان، تحصیلی دانش‌‌آموزی، ازدواج، بدهی، دانشجویی،‌ودیعه مسکن، جبران خسارت، گارگشایی، کارانگیزی، موردی ویژه، دیه متفرقه و خانواده محرومین بوده است.

وی همچنین با اشاره به ارائه خدمات مسکن کمیته امداد دشتستان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 450 مددجو از خدمات مسکن بهره‌مند شده‌اند که با توجه به ضرورت تامین مسکن نیازمندان و اقشار کم‌ درآمد، کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام به خرید و تعمیر مسکن برای این عزیزان کرده است.

عدنانی بیان داشت: مبلغ هزینه شده در این بخش بیش از 9.5 میلیارد ریال بوده که شامل احداث مسکن شهری، تعمیرات کلی و جزئی، تعمیرات مددجویی، تکمیل و تعمیر در قالب طرح بهسازی و تعمیر مسکن از سرفصل‌های ریاست جمهوری بوده است.

وی خاطر نشان کرد: برای رضایت خاطر افراد زیرپوشش نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم و امیدوار هستیم به هدف خود برسیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول