اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان:

برخی می‏خواهند بهار صادراتی کشور را به پاییز تبدیل کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: برخی افراد با اقداماتی که انجام می‏دهند، می‏خواهند بهار صادراتی کشور را به پاییز تبدیل کنند.

برخی می‏خواهند بهار صادراتی کشور را به پاییز تبدیل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی پورنبوی در نشستی با شماری از مسئولان اقتصادی استان سمنان اظهار داشت: با نهایت تاسف باید گفت در یک ماه گذشته بخشنامه‏هایی صادر شد که به نظر می‏رسد می‏خواهد بهار صادراتی کشور را به پاییز تبدیل کند و در این زمینه باید به خوبی تدابیری اندیشیده شود.

وی گفت: متاسفانه در روزهای اخیر، تریلری را که تمام کارهای مربوط به صادرات و تشریفات گمرکی و بازرگانی آن انجام شده است، در گمرک نگه داشته‏اند و به آن اجازه خروج از کشور نمی‏دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: محصولاتی را که جزو اقلام گروه‏های صادراتی یک و دو است را نیز در گمرک نگه داشته‏اند و باید این مشکل به سرعت با درایت مسئولان رفع شود و مسئولان به داد صادرکنندگان کشورمان برسند.

پورنبوی ادامه داد: بازارهای صادراتی کالاهای تولیدی استان سمنان به راحتی به دست نیامده است که بخواهد با یک تلفن و بخشنامه به سادگی از دست برود.

وی افزود: اگر قرار است تجارت کالا از استان سمنان تقویت شود، این امر باید هدف کاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اعزام هیئت‏های تجاری، شناسایی ظرفیت‏ها و ایجاد تسهیلات مناسب را برای اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان و صادرکنندگان استان سمنان از اهم مواردی دانست که باید به آنها پرداخته شود.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول