اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

کاهش صادرات فرش اصفهان به دلیل نبود پایانه صادراتی عملیاتی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان کاهش صادرات فرش اصفهان را نتیجه نبود پایانه صادراتی عملیاتی در این استان دانست.

کاهش صادرات فرش اصفهان به دلیل نبود پایانه صادراتی عملیاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مظفر انصاری ظهر امروز در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صادراتی فرش دستباف در اصفهان اظهار کرد: نبود این پایانه سبب شده فرش اصفهان از دیگر استان‌ها صادر شود.

وی با بیان اینکه اصفهان با داشتن چند سبک بین‌المللی فرش، اکنون جایگاه مناسبی ندارد، ادامه داد: یکی از مزیت‌های برگزاری نمایشگاه‌های فرش، مرور تجارب استان‌های مختلف، تبادل فکری و رونق فرش در استان‌ها و سایر کشورهاست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تأکید بر اینکه اگر رقابت نباشد، یک حرکت سنتی به شکل مداوم ادامه می‌یابد، افزود: ذهن سنتی‌بافی هم به قالیباف و هم به اقتصاد ملی لطمه می‌زند.

وی سرفصل‌های حوزه فرش در سازمان صنعت، معدن و تجارت را با توجه به حجم علاقه‌مندان و مخاطبان آن ناکافی خواند و گفت: باید تمهیداتی اندیشیده شود که تولیدکننده و صادرکننده شهری و روستایی بتوانند بهره بیشتری کسب کرده و جایگاه فرش را ارتقاء دهند.

به گزارش فارس، پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صادراتی فرش دستباف 14 تا 19 آبان ماه میزبان 135 مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، آذربایجان‌شرقی و غربی، خراسان‌جنوبی، چهارمحال و بختیاری، قم، فارس، تهران و کرمان است.

ساعات بازدید از این نمایشگاه 10 تا 21 بوده و همایش‌های تخصصی نیز در حاشیه آن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول