اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 7 ماهه نخست امسال

ارزش صادرات غیرنفتی از هرمزگان به 1.6 میلیارد دلار رسید

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات هرمزگان گفت: ارزش صادرات کالاهای غیرنفتی در هفت ماهه نخست سال‌جاری از هرمزگان به 1.6 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش صادرات غیرنفتی از هرمزگان به 1.6 میلیارد دلار رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید مهدی میراشرفی در نشستی در رابطه با صادرات در جمع مدیران مربوطه اظهار داشت: در 12 ماهه سال 90 میزان صادرات از کمرگات هرمزگان به 30 میلیون تن رسیده است که بخش اعظم از این حجم از مبدأ بندر شهید رجایی محقق شده است.

وی ادامه داد: همچنین حجم صادرات غیرنفتی نیز به 20 میلیون تن کالا به ارزش 3.3 میلیارد دلار می‌رسد که ارزش هر کیلو از این نوع صادرات 164 سنت ارزش‌گذاری شده است.

ناظر گمرکات هرمزگان اضافه کرد: همچنین در هفت ماهه نخست سال‌جاری، نیز 8.5 میلیون تن صادرات صورت گرفته است که ارزش آن برابر با 5.6 میلیارد دلار برآورد می‌شود.

وی یادآور شد: در هفت ماهه سال‌جاری حجم صادرات غیرنفتی از استان بالغ بر 9.6 میلیون تن می‌رسد، که ارزش آن برابر با 1.6 میلیارد دلار است.

ناظر گمرکات هرمزگان همچنین اضافه کرد: در مدت زمان مذکور حجم صادرات فرآورده‌های نفتی نیز به 5.2 میلیون تن با ارزش 2.4 میلیارد دلار رسیده است.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول