اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی همدان:

ترویج فرهنگ مطالعه موجب دستیابی به اهداف فرهنگی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی استان همدان گفت: به هر میزان که تفکر و مطالعه در جامعه قوی‌تر شود در مدت زمان کمتری می‌توان به اهداف ترسیم‌ شده دست یافت.

ترویج فرهنگ مطالعه موجب دستیابی به اهداف فرهنگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، عاطفه زارعی در نخستین مجمع هیئت امنای خیرین کتابخانه‌ساز استان همدان با بیان اینکه انجمن کتابداری استان همدان از سال 87 آغاز به کار کرده، اظهار داشت: این انجمن از همان سال در زمینه آموزش نیروی انسانی، ارائه خدمات و ساختار آموزشی و نرم‌افزاری بسترسازی فرهنگی خود را آغاز کرد و با تعامل با صدا و سیما در راستای تحقق هدف بسترسازی فرهنگی برآمد.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی و پشتیبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان نیز گفت: این حمایت فرصتی ایجاد کرد تا بتوانیم در راستای پیشبرد فرهنگ‌سازی و سازماندهی اطلاعات در زمینه کتابداری گام برداریم.

رئیس انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی استان همدان با بیان اینکه این انجمن برای همه اقشار مختلف جامعه ارائه خدمات دارد، گفت: امیدوار هستیم با مشارکت و همراهی اساتید مجرب رشته کتابداری بتوانیم گام‌های موثری در راستای غنی‌سازی فرهنگ مطالعه ایجاد کنیم.

به گفته وی، به هر میزان که تفکر و مطالعه در جامعه قوی‌تر شود در مدت زمان کمتری می‌توان به اهداف ترسیم شده دست یافت.

زارعی عنوان کرد: با بهره‌گیری از تفکر انتقادی همراه با تحلیل بر اساس معیارهای صحیح می‌توان در راستای ارزیابی شرایط گام برداشت.

وی در پایان سخنانش متذکر شد: در راستای انتقال فرهنگ و باور کردن آن در نسل‌های بعدی نیز باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول