اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود:

هنرمندان شاهرودی برای برگزاری جشنواره‏های بزرگ آماده هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود گفت: هنرمندان شاهرودی برای برگزاری جشنواره‏های بزرگ آماده هستند.

هنرمندان شاهرودی برای برگزاری جشنواره‏های بزرگ آماده هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از کمیته اطلاع‏رسانی نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان، عباس اعتماد اظهار داشت: همه هنرمندان، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای برگزاری جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان در شاهرود بسیج شدند.

وی اظهار داشت: از مشارکت خوب هنرمندان بسیجی تئاتر استان سمنان به ‌ویژه هنرمندان بسیجی شهرستان شاهرود در برپایی مقدمات برگزاری نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان قدردانی می‏شود.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود با تشریح فعالیت‌های کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود اضافه کرد: جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان در شاهرود به خوبی برگزار ‌شد.

وی از همکاری مطلوب سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه شاهرود، امام جمعه شاهرود، نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی، معاون استاندار و فرماندار شاهرود و سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان در برپایی این جشنواره خبر داد.

اعتماد گفت: در نشست‌هایی که با این افراد و فرماندار شهرستان و همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر داشتیم، همکاری کامل خود را در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره مهم به منصه ظهور گذاشتند.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود تصریح کرد: کمک‌های معنوی و راهنمایی‌های این افراد کمک شایانی برای دست‌اندرکاران این جشنواره بود.

جشنواره بستر مناسبی برای هنرنمایی بسیجیان بود

یکی از بازدیدگنندگان این جشنواره نیز گفت: این جشنواره بستر مناسبی برای هنرنمایی هنرمندان به ویژه هنرمندان بسیجی بود.

فاطمه حکم‌آبادی افزود: احساس می‌شد که گروه‌های تئاتر‌ وقت کافی برای تمرین نداشتند و به غیر از چند کار مابقی در حد انتظار نبودند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره می‌تواند در رشد و ارتقای بنیه علمی هنرمندان نقش بسزایی داشته باشد، افزود: آشنایی با گروه‌های مختلف و سبک‌های آنها در تعامل و همکاری با دیگران بسیار مؤثر و مفید است.

این بازدیدکننده جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان خاطرنشان کرد: نقد و بررسی آثار ارائه شده در این جشنواره توسط هنرمندان تئاتر استان کار بسیار خوبی بود، چون گروه‌های شرکت‌کننده به ضعف و توانایی‌های خود پی می‌برند.

حکم‌آبادی با بیان اینکه جشنواره‌هایی که در زمینه تئاتر برگزار می‌شود موجب شناسایی، معرفی چهره‌های جدید و ایجاد بستر مناسب برای هنرمندان می‌شود، عنوان کرد: شناسایی گروه‌های برتر و سوژه‌های جدید، اجراهای متفاوت، شناسایی توانمندی هنرمندان و ارائه به جامعه در پیشرفت هنرمندان به ویژه هنرمندان بسیجی حاضر در عرصه نمایش بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول